Otse põhisisu juurde

Kuninglikud vaated 2017

Nagu ikka, siin mõned raha omavate naiste kleidimoe näited 2017.aastast. Ehk kuningannad ja printsessid oma parimates hõlstides.


Parim punases

See on romantiline ma arvan.

Üks silm nutab, teine naerab
Pean silmas seda, et seelik on rõõmus
triibik, samal ajal kui pluus on kõige
kurvemat (ja ilusamat) värvi.

Ägedaim üllataja

Oh!
Tumesinine ei peaks kleidi-
värvina töötama, aga töötab
millegipärast.

Parim vanakool
Kostüümis, mis koosneb jakist ja pikast seelikust,
kohe on midagi vanamoodsat. 

Veel üks vanakool
Nagu ka elektrisinises
värvis ja tšokkeri moodi
kaeluses.

Klassikakategooria

Kategooria Vastandid
Mina saan 5 vastanduvat asja nende kahe
puhul. Vähemalt.

Parim draamakuninganna


Parim superkangelaste kategoorias
Mitu keebiga kleiti ühes aastas on juba
avaldus. 

Parim superkangelane (draama)

Kategooria Laupäevaõhtune romantikafilm
... ehk midagi sellist, mis pole minu maitse,
aga on üldiselt selline imalmagus suhkur.

Silmapaistev sünnipäevakleit
Jälle pole minu maitse, aga samas paljud
kannavad oma 40.sünnipäeval näiteks halli
kostüümi mitte liblikatega kleiti. Selles mõttes
plussid.

Parim lapsehoidja
Mul nii tuleb mingi Mary Poppinsi teema
peale. Nende täppide ja varrukate pärast vist.

Parim kleidi ja ehete kombo
Peaasjalikult sellepärast et lilla.

Parim lillas
Ja samal teemal jätkates: LILLA! 

Vist üldse parim



Kommentaarid