Otse põhisisu juurde

Vagunisaatja 2013: #6- Horoskoop

 Nagu vagunitel ette võib tulla, jäi viimane vagun natukeseks tolli kinni. Kätte sain. See on see vagun, kus on mitmeid diipe lauluridu, mis pretendeerivad prohvetlikeks olemisele.

Kuhu olen jõudnud 2014. aasta alguseks?
George Michael & Aretha Franklin - I knew you were waiting (for me)
2014.aasta alguseks olen jõudnud 2014.aasta algusesse. Hea, et eelmisse aastasse ei jäänud.

2014. aasta põhiülesanne
Joni Mitchell - Comes love
Ohoh.

Eneseteostus ja minu "mina" 2014. aastal
OK Go - Last leaf
And if it takes forever, forever it will be. Näiteks.

Rahaasjad 2014. aastal
Grant Lee Buffalo - Truly, truly
Truly, truly, truly I want you, truly, truly, truly I do

Sugulased ja naabrid 2014. aastal
Röyksopp - It's what I want
All that I want is keeping it easy.

Kodu 2014. aastal
Joni Mitchell - Both sides now
See on nii diip laul, et iga asja juures annaks mitmeti tõlgendada ilmselt.

Armastus 2014. aastal
Nouvelle Vague - Ever fallen in love
Okeei.

Tervis 2014. aastal
Nina Simone - Ooh child
Ooh child, things are gonna get easier, ooh child, things will get brighter.

Partnerlus 2014. aastal

Gael Garcia Bernal jt - If you rescue me
...I'll be your friend forever

Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks 2014. aastal
The Cardigans - Lead me into the night
Kõnekas ilmselt.

Reisid aastal 2014
Coldplay - Viva La Vida
See on alati kõige põnevam, et mis laul siin tuleb. Nooh, sõnu lugema minnes selgub, et siin mainitakse Jeruusalemma ja Roomat. Rooma huvitaks rohkem ausalt öelda. Ainult mitte südasuvel palun.

Karjäär, firma areng ja uued kohustused aastal 2014
The National - Sorrow
Eino tänks.

Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2014
Aqua - Turn back time
Vaat see on nüüd huvitav. Millised minevikusuurused terendama hakkavad?

Saladused, protsessid alateadvuses, mida ise ei tunneta
Keane - Bend and break
Kuivõrd ma ei tunneta neid, on raske kommenteerida.

Kuhu olen jõudnud 2014. aasta lõpuks?
Mark Ronson and the Business Intl - Somebody to love me
Olenevalt tõlgendusest mulle kas meeldib see või mitte. Aga. Kuna oli selle laulu vahepeal ära unustanud, võiks lihtsalt öelda, et jube lahe on seda kuulda.

Kommentaarid