Otse põhisisu juurde

Aastahitt - Eesti lood

Nüüd tabel võitjatest eesti lugude arvestuses. Ja üllatus-üllatus, ka siin on 20 laulu!

20. Bedwetters - Dramatic Letter to Conscience (2007)
Ainus laul valikust, mida ma meenutada ei suuda. Järelikult polnud suurem asi.
19. Terminaator - Romula (2002)
Ei ole see ansambel kunagi minu teetass olnud.
18. Terminaator - Juulikuu lumi (1995)
Vaata eelmist.
17. Koit Toome - Mälestused (2010)
Laulgu Bocellit.
16. Koit Toome - Kaugele siit (2009)
Ka "On küll hilja" on täiesti oodatud laul.
15. Caater - O Si Nene (1999)
Siiski huvitav, mida meile selle laulu sõnadega öelda tahetakse.
14. Nexus - Nii kuum (2003)
Hakkab hästi kummitama, seega raadiohitina mööda ei ole, lihtsalt mulle ei meeldi.
13. Nexus - Hingetuna (2004)
Meeldib grammike rohkem kui eelmine.
12. Kerli - Walking on air (2008)
On see nüüd hea või halb, aga mind jätab külmaks.
11. Põhja-Tallinn - Meil on aega veel (2012)
Algul nitševoo, aga praeguseks väga väsinud laul.
10. 2 Quick Start - Ühega miljoneist (2001)
Aastaks 2001 olid nende parimad lood vist juba ära olnud.
9. Tanel Padar & The Sun - Kuu on päike (2005)
Tuntud spordikommentaator ütleks, et tegemist on haarava lauluga.
8. Smilers - Mojito (2013)
Selles loos on mingi koht, mis on mulle natuke naha vahele pugenud (ilmselt siis puges, kui kummitas).
7. Ewert and the Two Dragons - Good man down (2011)
See on hea laul, aga pole paremal kohal sellepärast, et minu meelest on sel bändil mitu-mitu veel paremat laulu.
6. Tanel Padar & The Sun  - Võta aega (2006)
Kahtlemata väga hea poplugu.
5. Black Velvet - 17 (1997)
Legendaarne ju, legendaarne. 17 aastal 97.
4. Smilers - Tantsin sinuga taevas (1998)
See on üks kolmest Smilersi laulust, mis mulle meeldib.
3. Ines - Once in a lifetime (2000)
See on üks kolmest Inese laulust, mis mulle meeldib. Aga see Eurovisiooni video pole enam kunagi endine..
2. Best B4 - Ma armastan luuserit (1996)
90.aastate eesti muusika theme song suuresti minu jaoks.
1. Ummamuudu - Kõnõtraat (1994)
20 aastat hiljem oskan seda lugu kahtlemata rohkem hinnata. Jumalast muhe ju. Päris pillid, päris laul. Ja muidugi lokkidega viiuldaja.

Nende lugude hulgast on kaks mul playlistis olemas, pole just oluliselt rohkem kui välismaa lugude puhul. Aga ma arvan, et need on üldiselt paremad lood.

Kommentaarid