Otse põhisisu juurde

Aastahitt - 16.koha laulud

Tegin noid eelmiseid tabeleid ja mõtlesin, et miks pagana päralt ainult võitjaid ritta seatakse, kas see pole natuke ebaaus. Läksin võtsin siis internetist ühe suvalise numbri, tuli 16. Valisin 16 läbi aastate16.kohal olnud lugu välja, sest ülejäänuid kas ei teadnud või ei lubanud minu maitse neid tablisse panna. Erinevalt eelmistest tabelitest on siin eesti ja väljamaa lood segamini.

16. Jüri Homenja - Klaver
Minu jaoks ehk veidi huumorikategooria poole kalduv laul, mistõttu teda kindlasti välja ei saanud jätta.
15. Toni Braxton - Unbreak my heart
Mis sa ulud.
14. Kuldne Trio - Ütlen sulle A
Noh, lõbus ju.
13. Pixie Twins - Raske loobuda
Fakt, et säärane laul meeles on püsinud, annab mingi koha juba küll.
12. Popidiot ja Jaan Elgula - Mängin muusikat
Eespool tuleb kindlasti lugusid, mis pole nii kõrgel kunstilisel tasemel kui see, aga see siin tekitab minus üsna vähe emotsioone.
11. Bläck Rokit - Vaata mind
Aegadest, kui OjaPets naljakat nalja tegi.
10. Nele-Liis Vaiksoo ja Jassi Zahharov - Öölaps
Sellele loole on leierdamisega natuke liiga tehtud ma kardan.
9. Ines - Illusion of the happiness
Ilus, aga natuke igav.
8. Must Q - Soov
Must Q. Must Q! See on ikka kõrgema taseme retro.
7. 2 Quick Start - Ma varjuna kannul sul käin
Suvetuurid, kassetid, hamburgerid, 2 Quick Start...
6. Bläck Rokit - Itimees
Lahe lambisünnitis.
5. Sash - Mysterious times
Sash ei ole kunagi olnud minu lemmik, aga see ehe 90ndate tümmikaja kajab siiani kõrvus.
4. Icehouse - Hey little girl
Kui see nüüd ikka on see laul, mida ma mõtlen, siis täitsa korralik värk.
3. Backstreet Boys - I want it that way
See oli siis, kui nende kõige ägedamad lood olid juba ära olnud.
2. Erasure - Always
Selle laulu sõnad ilmusid Meie Meeles, siis kui mina veel inglise keelest suurt ei jaganud (ainult teadsin, mida always tähendab), aga tahtsin väga neid lugeda ja kaasa laulda (inglise keel oli üks neid tunde, mille pärast 3.klassi kuidagi ära ei suutnud oodata), tegelikkuses ei jõudnud muidugi midagi jälgida, ainult laul jäi meelde. Ja video, ikkagi MTV-st tuli (headel aegadel, kui MTV veel muusikakanal oli).
1. Elvis vs JXL - A little less conversation 
See laul on mul arvutis olemas (loe: väga hea laul), ühtlasi on sel maitsekas video.


Märkimisväärsed tabelisse mittepääsenud: Rihanna- Unfaithful, Meie Mees- Šokolaadist jänes, Vanilla Ninja - Vanad teksad ja kitarr.

Kommentaarid