Otse põhisisu juurde

Aroonia kõrgtase

Ära küsi, kust mul sihuke idee tuli, aga siin on minu top 5 tähtkuju. Selle põhjal, milliseks neid üldiselt peetakse (vt nt Linda Goodmani legendaarne raamat), mitte sellega seoses, milline minu tuttav mingil ajal aastas sündinud on, sest ega inimesed nagunii ju reeglina pole sellised, nagu raamat ütleb. Ega saa ka unustada, et kogu see teema on meelelahutus. Lõvi lakka paitav meelelahutus, aga meelelahutus sellegipoolest.

5. Ambur - kui ta oleks loom, siis võiks ta olla hirnuv eesel näiteks, selline suhteliselt originaalset huumorit hirnuv.
4. Kalad - noo...kellele siis kunstnikud ei meeldiks.
3. Kaksikud - on keskmisel kohal, sest see iseloomustab kõige paremini meie vahel olevat armastuse-vihkamise suhet.
2. Kaljukits - mine tea miks, aga võimes ratsionaalselt mõelda on midagi imetlusväärset.
1. Veevalaja - kui sellele mõtlema hakata, siis tegelikult olen wannabe-Veevalaja oma isikliku kujuteldava vikerkaarega.

Nu näed, igast elemendist (vähemalt) 1 esindaja, päris korrektne minust.

Oo, ja muuseas ma panin sinna kõrvale tulpa lingi ühele koomiksile. Üks selle postituse kontekstis sarvi omav persoon soovitas kunagi ammu juba, siis ma ei viitsinud lugeda. Nüüd ükspäev hakkasin, ongi väga lahe. (Ütleb inimene, kes muidu üldse eriti koomikseid ei loe.) Siin nt osa 123, kust muuhulgas saab teada, milliste bändide looming amelusmuusikaks hästi passib.

Kommentaarid