Otse põhisisu juurde

1758.näkipäev

Kas leidub kaasanoogutajaid, kui ma ütlen, et number 2 on laisa ja lodeva olekuga, 3 on kuri, 4 hästi õpetlik ja 5 hirmsasti rõõmus? Kooliajast tulnud ja jäänud?

Muidu tahtsin öelda, et mulle ei meeldi, kui inimesed kergekäeliselt lambis lauses lubadusi annavad ja leiavad, et neid võib seega sama kergekäeliselt mitte täita. Nõmedad mingid. Mida sa ütled, kui sa ei mõtle. On jah vana tõde.

Faas "Kevadeootus jaanuaris" on jõudnud uude järku " Suvesoovimine jaanuaris".

Kommentaarid

meRilin K ütles …
sa oled täiesti minu mõtted kirja pannud.. telepaatia?
Anonüümne ütles …
Ma ütleks, et sinu numbrid on ättituudiga. Minu omad on värviga: 1 on must, 2 on valge, 3 kollane, 4 oranž, 5 helesinine, 6, tumesinine, 7 punane, 8 roheline, 9 hall. Tak.

Roti-vilusuufia.
Anonüümne ütles …
kuule!@Laura
ma lugesin sinusugustest postimehest paar päeva tagasi:P ("Üks inimene tuhandest tunneb helide lõhnu")

mis minusse puutub, siis mul ei seostu numbrid millegagi peale asjade, millega nad peavad seostuma (raha, matemaatika, kell, kalender). ei seostu ja kõik. liiga ratsionaalne?
uitaja ütles …
Kuule, mul oli see template kunagi :D
Truffe ütles …
Jeesh, oli küll, mäletan :)