Otse põhisisu juurde

Tähelepanek neile, kes sellest aru saavad

Vaadake, kes on "Where people go" sõnade autor. Nüüd vaadake, kes on "Karupoeg Puhhi" autor. Ma ütleks, et see on lausa huvitav.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Kuigi mul pole aimugi, kus võiks olla minu "Where People Go" noot, olen ma üsna kindel, millele sa viitad. Kuid ma olen ju alati arvanud,et see laul ongi sellest teosest, see tähendab, et on tehtud mingi muusikaline "Karupoeg Puhh" jne, you know.
Truffe ütles …
Ma hakkasin ka pärast mõtlema, et ehk on mingi seos.
Anywhere anywhere, I don't know..mnjah
lispet ütles …
Milne on peale Puhhi muid asju ka kirjutanud. Muuhulgas neli luulekogu ja 25 näidendit ;)
Karupoeg Puhhist oli see laul, kus nad Kristofer Robiniga tuule käes olid (mida me Tõrva laulustuudioga laulsime).
WPG-l ei ole Puhhiga mitte mingit seost peale sõnade autori. sorri päls :)
Mitte et see laulu väärtust mingilgi määral vähendaks.