Otse põhisisu juurde

Vagunisaatja 2012: 2.osa

suurim prohmakas - kuupileti ostsin
suurim kordaminek - see, et ma peale aastaid ja aastaid ähvardamist endale lõpuks uued prillid sain
parim eesti tutvus –hiili tashilju ligi, vaata siit- ja sealtpoolt, läheb pilt selgemaks
parim muu tutvus –kui kellegi blogi lugemist võib tutvuseks nimetada, siis see inimene, kes ühte blogi peab
lemmik telefonikõne – enne mobiilioperaatori vahetamist pidasin ühe noormehega pikki kõnesid, see pakkus huumorit
aasta lause – Ska vi gå nu? (Ei mingit suurt sisu, lihtsalt mul hästi tihti kummitas see peas.)
aasta kõige lollim küsimus –Mul ei tule praegu midagi meelde, aga hoopis üks ammune küsimus meenus. Mitte et see loll oleks või midagi, minu meelest täitsa humoorikas. Vanasti, kui küsiti, mida õpin, ja ütlesin et ajalugu, siis vastati reeglina midagi stiilis "ajalugu on huvitav". Üks inimene ütles: "Midagi paremat ei leidnud või?" Hahaha.
minu kõige lollim sõnaaps –üldine kokutamine mingites olukordades
lemmikvoodikaaslane –ehk on siin õige koht tänada oma voodil asetsevat raamatuhunnikut, et ta mulle mõnel öösel salaja näkku ei kukkunud
lemmikfilm -Millenniumi-filmid
lemmikraamat -Õnnepalu "Mandala", Millenniumi-raamatud
suurim ettevõtmine – ostsin uue telefoni (eelmise 8 aasta vanuse asemele)
lemmiktelesari –peale "Downton Abbey" vist suurt muud ei vaata regulaarselt
suurim rõõm –see, kui saad aru, et keegi viitsib sinu pärast vaeva näha
suurim üllataja –inimesed, kes julgevad oma elus muutusi teha
kõige khuulim koht –Stockholm
kõige khuulim hommik –külm
kõige halvem hommik –kõlekülm
kõige khuulim kink – on olnud suurepärane kingiaasta (andekad inimesed!),Barbie ja minu esimene romaan on meeldejäävaimad ;)
parim kohvikaaslane – pülk koos seal leiduvate äraproovitud lugudega
kõige khuulim kooliaine –Hehe, see küsimus. Tegelikult. Sel aastal matemaatika. Koolimatemaatikas on nii palju lahedaid teemasid.
suurim shokk –ilmselt mingid korrad, kus lambiasjade peale hullult ehmun. Teistele valmistab see huumorit ja ennast ajab ka hiljem naerma.
parim laul –muusikaauhinnad on küll alles tulemas, aga last.fm väidab, et enimkuulatud sel aastal on The National - England
kõige parem koht –voodi
parasiitsõna -kui ma siia oma viisakasse blogisse need kõik ritta seaksin, siis läheks väga mitu viisakustärni kohe ära põõsasse
leid –Ükskord leidsin oma öösärgilt mingid kummalised plekid. Tundus, et on šokolaad, aga ei saanud kindel olla. Siis leidsin ühest kohast veel šokolaadijälgi ja sain kindel olla.
drama queen -sel aastal kindlasti ei ole mina, vaid mõned muud vinguviiulid (ma tean, et nad seda siin ei loe, sellepärast kirjutan)
parim kuu - juuli, august
läbikukkunud idee – läheks akadeemilist testi tegema (no ma ei viiiitsi kohe keset juulit seal istuda ja teha seda)
parim sms – toon mõned välja
  • "Sigur Ros on esimene headliner. Well this is niiiiiice..." (Nii raske oli neid i-sid kokku lugeda telefoniekraanilt.) 
  • See sõnum, kus Merilin kirjutas, et meil on kodus kastitäis juuuuuustu. 
  • See sõnum, kus kirjeldati 15.ja 21.sajandi kohtumist. 
  • "Piiiimaaa" (saadud 20.eluaastates noorikult)
räigeim stoori –oli üks lugu, mida üks rääkis, ei taha detailidesse laskuda, võdistama ajab
aasta jook - kohv
aasta avastus –kui sügisel kella keeratakse, siis läheb hommikul tegelikult valgemaks (varem mulle tundus, et sügisene keeramine tekitab üldise pimekoti)
kõige mõttetum tegu - Pidev kätsatamine. Kui see midagi ei muuda, siis pole mõtet 10 korda sama asja rääkida.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Mina sain ka uued prillid. :) Telefoni koha pealt - kukkus millalgi suvel kolmandalt korruselt alla peaaegu esimesele, rääkimata paljudest väiksematest kukkumistest, ja töötab rõõmsalt ikka edasi. :D Naljakas on see, et mu vanaemal oli samasugune telefon ja emal õnnestus ta korra vastu kapiäärt kukutada ning mobla oli kohe puru.
Aga no ... kaheksa aasta jooksul on mul muidugi mitu telefoni olnud ... Au ja kiitus, kui ta sul veel praegu töötab.
Truffe ütles …
Eks oleneb telefoni kasutajast ka ilmselt :P

Aga vana telefon mul tegelikult seni täitsa töötab, ainult kõlariga oli mingi jama ja ei kuulnud hästi, mida teisel pool olija räägib.