Otse põhisisu juurde

UV

Sain täna teada, kes see Urve on, kelle pähe mulle pidevalt helistatakse. Liiga vara helistanud ja liiga kiiresti oma reklaamjuttu rääkinud neiu (kelle jutust ma suurt midagi aru ei saanud, kuigi olen kindel, et ta ei rääkinud sugugi võõrsõnadega, lihtsalt aeg oli selline) ütles salapärase tegelase perekonnanime. Haa! Kõikvõimas internet ütles, et tegemist on apteekriga Tartust, kelle telefoninumber on tõepoolest minu omaga ülimalt sarnane.
Täitsa kahju on tegelikult. Ses mõttes, et mulle Urve pähe helistavad siis ju ainult need inimesed, kes helistamiseks numbri telefoni toksivad, tema sõbrad ja asjad võtavad telefonimälust õige numbri. Ma just pigem tahaks, et need viimased mulle helistaksid ja hakkaksid minu selgitusi ära ootamata mulle seletama, kuidas Ain ja Kaupo endid eile täis jõid. Või mingit muud sellist Urvele kindlasti arusaadavat lugu.
Olles Urve privaatsust natuke rikkunud, oleks ehk paslik mainida täna vaadatud filmi "Teiste elu", mis muuhulgas ka privaatsusest räägib. Nagu ka selle puudumisest ja põhimõtetega inimestest.

Kommentaarid

Mailit ütles …
aga kuna siis meie tuppa jälle piiluma tuled? ;)