Otse põhisisu juurde

Eesti kivi

Kes oskab öelda mis tähtkuju see on, kus on kolm tähte diagonaalis paremalt vasakule. Vahtisin teda hoolega ja loomulikult jäi teelohus olnud porilomp jala ette. Imelik on see, et pärast tundus hoopis teine jalg märg. Soovkujutelm sellest, et tegelik märg jalg oleks kuiv, muutis näiliselt märjaks kuiva jala?
Ja miks alati peab mingi suvaline jope ära rikkuma minu plaani kõndida läbi öise(sest päevane oleks märksa keerulisem) Tartu nägemata ühtegi inimest...
Ja miks ma ennast süüdi tunnen asjade pärast, mida ma pole lubanud, et ma teen. Isegi mitte ainult süüdi, vaid ka lihtsalt halvasti, et need asjad on tegemata jäänud, sest tegelikult ma tahaksin neid teha.Isegi siis,kui pole olnud mingit kokkulepet. Aga see kisub eelmise postituse minu inimeste teemasse. Mõte ja soov ja siis tegematajätmine.
Ja kas Tähtvere tänav ongi nüüd minu jaoks alati SEE tänav?
Aga vähemalt kultuurilise eneseharimise valdkonnas on asjad korda läinud täna:)

Kommentaarid

Mailit ütles …
Jällegi - ühinen nende tunnetega.