Otse põhisisu juurde

Eesti lauluke, osa 1

Nagu ikka, on siin minu tagasihoidlik tabel eile kuuldud lauludest.

10. Meiecundimees üks Korsakov läks eile Lätti - Winny Puhh
Ma olen kindel, et sellel laulul on sisu ja kõik,lihtsalt mina vist olen see nõrganärviline, keda eile hoiatati, et ärge vaadake. Ei saanudki vaadata.

9. Taevas valgeks läeb - Sarah
Ok lugu, aga ma ei suuda seda praegu meenutada. Midagi liiga vanamoodsat oli selles.

8. Moving To Mmm - Marilyn Jurman
Minu meelest see pole esimene kord, kui tema laul on kuidagi sihuke aeglane ja veniv. Et nagu ei tõmba käima, noh.

7. Young Girl - Armastus
Laul kuulates eriti ei häiri, jutt tüüpide kohta on teine jutt.

6. Follow Me - Rosanna Lints
Rolfi kirjutatud, seega väga halb polnud, aga praegu meenutada ei suuda.

5. Ring The Alarm - Teele/Tuuli/Ula & DrumAttack
Sisaldab meeldejäävat laulurida. Minu jaoks isiklikult on mingi hulk energiat liiga suur hulk energiat.

4. The Missing Thing - Anisa
Mina nagu kuulsin selles laulus midagi vana 2quickstartilikku (selle, mis 90ndatel tegutses). Ja see vana 2 quick start oli üks minu esimesi lemmikbände (siis, kui ma veel nii palju inglise keeltki ei osanud, et 2 quick start kirjutada).

3. Enough - Elina Born
Natuke liiga vinguv mõnedes kohtades, aga hästi jäi meelde. Ja kes kitarri mängis! (Te ei näe seda, aga ma jõnksutan kulme.)

2. Päästke noored hinged - Grete Paia
Huvitav laul, sellises mõttes, et ma ei saa aru miks. Ainult millegipärast ma ei tahtnud seda tüdrukut laulmise ajal eriti vaadata. Raadiost võiks vabalt kuulata.

1. Suuda öelda ei - Kõrsikud
Tundub, et mõnedel tuleb ka ilma pingutamata välja.

Aga. Kuidagi palju koledaid riideid oli inimestel eile seljas. Maitea.

Kommentaarid

lispet ütles …
See Saara käitus ja kostis lava peal nagu alakaaluline Marju Länik :(
Mailit ütles …
Grete Paia laulu esitamise järel leidsin, et ta oli Miki Hiire nägu ...
Samas mu küdi võtaks ta vaat et naiseks. :D
Truffe ütles …
Ma tean! Täpselt seda ütlesin mina ka teda vaaadates, et Marju Länikut meenutab.

Vaau, küdi. Väga hea sõnakasutus :)
Mailit ütles …
Minu meelest on "küdi" naljakas sõna, seepärast kasutasingi. :D
Truffe ütles …
Äärmiselt :D Minu meelest küdi kõlab nagu sõna, mis võiks olla tekkinud kahe sõna liitmisel. Umbes nagu lõhnav õhk võiks olla lõhk. Küdi siis ehk karvane üdi vms :P