Otse põhisisu juurde

Toon seksika selja

Lugesin siin vanu postitusi ja leidsin ühtäkki sellise. Päris huvitav, et just aprillis see ninade asi alati päevakorda tuleb.

Minuga on halvasti. Polnudki kaua tagasi, kui arvasin, et nägusid ei unusta. Inimesi õigemini. Ja lähen siis eile majade vahelt kesklinna poole, kui ühe auto juures seisev naeratlev neiu ühtäkki tere ütleb. Jumalast tuttav nägu endal peas ka veel. Nüüd ma ei saa üle sellest, et ei mäleta, kes ta oli. Omad kahtlustused ja tõenäolisemad variandid muidugi on..

Huvitav, et tihti on võimalik peaaegu terve kodutee ühtki hingelist nägemata ära käia ja siis ilmub viimase paarisaja meetri peal kolm tükki kusagilt välja.

If you liked it then you should have put a ring on it

Veel üks laul, millest ma nähtavasti valesti aru olen saanud.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Hakkavad need "vanaduse" tundemärgid välja lööma... Ma ka vanasti teadsin kohe ära, kes vastu tuleb, aga nüüd tuleb ikka vastu mingi kuskilt tuttav nägu ja vahest võib lolliks mõtlema jäädagi, kes see oli...
A muide - praegu on Tiigri aasta? Sinu aasta?
T. ütles …
Sa oled tiiger ja lõvi korraga? Kui sa oled kaks nii lähedast tegelast korraga, kas siis ei teki vajadust olla üks neist rohkem ja samas suutmatus valida?
Džunglikiisu.
Truffe ütles …
Tõtt öelda pole kunagi mõelnud selle peale. Sellest tiigri-asjast muidugi suurt ei tea. Ja lõvi justkui ka väga ei meenuta. Jah, suurem osa ajast vist mitte kumbki olen.