Otse põhisisu juurde

1429.näkipäev

Näiteks seda ütleks, et lumel on täitsa hea lõhn. Kohe neljas koht talle kevade, sügise ja päikese lõhna järel. Auhinnaline neljas.
Seda ma olen varem vist öelnud, et raagus puudele sobivad kaunistused palju paremini kui okaspuudele. Nooh, nüüd ütlesin veel. Täna Konsumis nägin ühte lahedat raagu.
Kui ma sealt Konsumist koju jalutasin, kõndisid minu ees kolm noort inimest: kaks tütarlast ja noormees. Kotid olid mingi kraamiga käes ja tundus, et lähevad kõik samasse kohta. Minul tuli selle peale sihuke piparkoogimeeleolu. See tähendab selline, mis võiks valitseda kusagil seltskonnas siis, kui koos piparkooke tehakse. Ma ei mõtle siin midagi jõulutundega seonduvat ega ka seda, et tehtavateks kindlasti piparkoogid peavad olema või et mingit sööki üldse tegema peaks. Meeleolu lihtsalt. Selline piparkoogimeeleolu.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Sellega tuletasid mulle meelde, kuidas kunagi Nõva 2-s oli kõik jõululine ja ma miskipärast südaöö eel piparkooke valmistasin. Kõik magasid, aga ümbrus oli nii jõulune ja mul oli mõnus tunne sees...sellise jahusena... :D
Truffe ütles …
Jahuseid jõule kõlab minu meelest palju paremini kui ilusaid jõule või rahulikke jõule:P
Mailit ütles …
Ja kuhu sulle selle tervituse saab saata? ;) Saada mulle adre...