Otse põhisisu juurde

Asjade seis

Asjade seis on selline, et mul on homme arvestus ja kõik on õppimata. Absoluutselt igasugune huvi puudub. Oleks üsnagi sümboolne läbi kukkuda.Ikkagi viimane. Aga siiski, selle (öököököök) koleigavusega kaks korda tegeleda...iik.
Unes nägin koorilaagrit. Kooris käisid sellised inimesed, kes seal muidu ei käi. Juhtusid asjad, mis seal tavaliselt ei juhtu. Minuga. See oli hea. Peaaegu nagu päris. Lõpp oli loomulikult lahtine, sest ärkasin mitte millegi peale üles. Siiski selle unenäo pärast võib endale kella 11ni magamise andeks anda.
Hakkasin mõtlema inimestele, kes kõige enam mu unenägudes käinud on või keda ma sealt kõige rohkem mäletan. Viimasel ajal on absoluutne rekord inimese käes, kes esineb enam-vähem igas mu unenäos. Müstiline või midagi. Samas, reeglina on need unenäod kenad ja head, nii et las olla.
Õnneks on olemas inimene, kes suudab minus (olgu siis kasvõi ainult mõneks tunniks) tekitada tunde, et ka mina võin asjadega hakkama saada( sellistega, tähendab, mida ma muidu ise ei usu). Reageerib initsiaalidele TM. Jee.

Mul käed tähti täis...

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Kui need initsiaalid minu pihta käisid, siis on tore. Sest täpselt nii ma usun. Ja täpselt nii ongi.
Mailit ütles …
Ma nägin täna seda TM-i unes...kuigi ma nagu ei usu, et ma tunnen teda...
Truffe ütles …
Tegi ta ka midagi?