Otse põhisisu juurde

Sulle,

...autojuht, kes sa Raatuse tänaval minust mööda sõitsid. Sa oled nõme. Ma ei usu eales, et sul oli nii kiire, et pidid nii suure kiirusega sõitma ja mind täiesti märjaks pritsima. Ei, ma saan aru küll, roheline tuli oli ja puha. Kui selle alt läbi ei jõua, siis tuleb ju tõesti tunde oodata, enne kui uuesti roheline tuleb. Ja ära tulle mulle rääkima, et aeglasemalt sõitmine oleks liiklust takistanud. See, kui sa mu täis pritsid, takistab MINU liiklemist. Sest enne edasiminekut pean ma natuke vanduma ja püüdma enda välimust jälle inimesesarnaseks muuta. Ja selleks hetkeks, kui MINA valgusfoorini jõuan on seal punane tuli ja MINA pean vahtima seal, kuni ta jälle roheliseks läheb. Erinevalt sinust ma ka tegin seda ja SEE ei rikkunud mu tuju, SINA rikkusid. Täna õnne, et sa nii kiiresti sõitsid ja ma su koleda salatirohelise auto numbrit vaadata ei jõudnud. Meil poleks olnud meeldiv tutvuda.
Ja anna andeks, et närvi läksin, SINA oled kindlasti väga meeldiv ja rahulik inimene ega lähe endast välja, kui lind su vana krusa esiklaasi täis laseb.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
you made my day:)