Otse põhisisu juurde

Näe, Eurovisioon oli

Ma panen ka mõned lood siia, mis meelde jäid (või ise ei jäänud meelde, aga jäi meelde, et oli normaalne lugu).

1. Belgia - Vahetevahel ikka on ka selliseid laule Eurovisioonil, mida ma viitsin endale hankida, et hiljem veel kuulata. Laheda häälega laulja (kas ta üritab mingit aktsenti teha?) ja laul minu teetassist.
Ühtlasi, aldi häälerühmas on alati kõige lahedamad tüdrukud. Just saying.


2. Portugal - Plusspunktid oma keeles laulmise eest. Laul ja esitus üleni nunnud. Aga mitte roosalt nunnud vaid niimoodi armsalt. Võiks olla mingi nummika filmi nummikal soundtrackil. Mulle meeldis see ka, kui laulja õde/laulu autor seal lõpus natuke laulis. Mõlemale sobis. Minu flegmahing alati rõõmustab, kui midagi sellist võidab, kus laval ainult lauldakse. Ha! Haa! Saite, asjatult tõmblejad, saite!


3. Valgevene - Mõnus rahvalaul. Ja väga lahedalt kõlav keel. Selline slaavi keel, kust on need elemendid ära võetud, mis mind slaavi keelte juures häirivad.


4. Norra - Absoluutselt ei meenu ükski viisijupp, aga mulle meeldisid need taustamehed kuidagi. Vist tahtsin mõelda, et need on nagu need Röyksoppi tüübid.  Tjah, praegu üle kuulates tundub ka, et mulle meeldib kõik muu rohkem kui laulja.


5. Moldova - Kõlas nagu "Destination unknown", sellepärast jäi meelde. Sünkroonis jalajõnksutamine oli ka lahe.



Kommentaarid

Mailit ütles …
Tavaliselt meie muusikamaitse ei ühti, seekord aga oled siia täitsa kuulatavad laulud letti löönud. :)