Otse põhisisu juurde

MBTI

Komistasin millegipärast internetis üle aastate MBTI testi otsa. See on see üks tuntumaid isiksuseteste, kus tulemus moodustub neljast tähest.

1.täht võib olla E või I ehk kas ekstravert või introvert
2.täht - S või N ehk kas meeltest või intuitsioonist lähtumine
3.täht - T (mõtlemine/mõistus) või F (tunded)
4. täht on J või P. J peaks iseloomustama inimest, kellele istub struktureeritus, kes teeb plaane ja viib need ellu, on täpne. P on siis eelmise vastand, keda igasugused struktuurid pigem piiravad, kes armastab otsad lahti hoida, võib olla hilineja.

Peab ütlema, et selle viimase puhul on kõige raskem ennast kummalegi poole paigutada. Keeruline on öelda, kas mulle pigem meeldivad reeglid või mitte. Igal juhul. Selleks, et noid tähti saada, tuleb reeglina mingi test teha. Test on nt siin või siin või siin. Eestikeelne hiigelpikk test on siin. Või siis võib ennast omaenese tarkusest ära kastitada. Mina tegin hetkel seda ja sain tähekombinatsiooni ISFJ.

Ja kus minu elu on nüüd lihtsam, sest internet on täis igasuguseid selle testi põhjal tehtud tabeleid. Näiteks. Kui ma loodetavasti lähiajal patronuse loitsu lausumise selgeks saan, on selle kujutiseks tõenäoliselt hirv:

Pildid lähevad peale vajutades suuremaks. 


Peaks mul tekkima soov teha väike söök või jook, pöördun aga teetassikese ja šokolaadivahu poole:



On vaja jalanõusid osta- aga palun! MBTI test aitab ka siin:


Nagu näha, olen mõned valikud teinud alateadlikult õigesti juba varem, teadmata, et see sobib nii hästi minu tüübiga:

Kas mul ei ole siis moonidega pilt blogi taustaks?

Saladus sellest, miks mulle meeldib Kostja Tsõbulevski või miks tundub lahe, et Taukar on ometi üks laulja, kes mängib bassi ja mitte tavalist kitarri, on ka saanud lahenduse:


Samamoodi tean nüüd, miks C3PO kuulub minu top 5 lemmiktegelase hulka Star Warsist:


Kui peaks vaja olema kostüümipeole minna, leiab vihje printsessikostüümivalikuks Disney printsesside tabelist:


Sama lugu on siis, kui pulmas vaja pruudina esineda:


Ja minna pärast seda pulmareisile:


Aga kui nüüd tekkis selle pika joru peale sul soov salvata mind mõne hea solvangulausega, siis vali ta välja siit: 


Kuid hoolimata sellest panen ma siia alla veel terve hunniku sarnaseid tabeleid. Aga see on lihtsalt sellepärast, et võib-olla tahan neid ise kunagi identiteedikriisis vaeveldes vaadata. Höhöhö.

 
 
 
 
 

Kommentaarid

kirju lind ütles …
ISTP - rooster :D
Truffe ütles …
Hahaha, tabav!