Otse põhisisu juurde

Värvid- Mary

Mary on Taani kroonprints Frederiku abikaasa. Teda vaadates ei tule väga pähe, et ta abielu kaudu kuningatesoo hulka on tulnud, sest hoiak on tal justkui alati ja iseenesest väga esinduslik olnud. Ühesõnaga sobib sinna, kus ta on.

Sünni poolest on Mary tegelikult tavalist verd austraallane, õppinud turundust ja reklaamindust, 42-aastane, tähtkujult Veevalaja ;)

Keegi prestiižne valija valis stiilseimaks kuninglikuks tegelaseks just nimelt Mary (ja mitte brittide Kate'i, ei saanud briti ajaleht, kust seda lugesin, märkimata jätta). Võib-olla ka seoses sellega järgneb nüüd üks õige pikk piltidest lugulaul.

Alustuseks üsna vabavormiline rõivastus.
Ja veel veidi kirju-mirjut.
Tahaks seda kübarat proovida.
Seda siinset ka tegelikult tahaks proovida. Kuigi ma kardan, et siis ma naeraks enda pihta.
3.kleidil on lahedad värvilaigud.
Ja need 4.pildi kingad!
3.kleidil on tore muster.
Kas jäi veel kahtlust, milline on enimesinev värv kroonprintsess Mary riietuses?
Mitmeid nägemusi roosast. See 4.pildi pluusike on armas.
Viimane on lahedalt langev ja ilusat värvi.
Natuke kombinee moodi kleidid (nagu see kolmas) on tihtipeale lahedad.
3.ja 4. jakk mulle meeldivad.
1.kleit on väga õnnestunud, 3.kleit ei ole õnnestunud, keskmine asub kusagil
nende kahe vahepeal.
1.kleidi muster. Mulle meeldib, noh!
Pilkupüüdvaim on vist hoopis see kübar. Kuigi ka mantel kübara juures
on lahe.
1.pilt on ülenisti vahva,2. pildil on see mantli kinnitus huvitav (aga sobib
ainult siis, kui päriselt külm pole).
Minu lemmik on 3.kleidi ülaosa. Ja lahe soeng on tal seal. 
Kleit nr. 2. 
Sutike kollast ja kulda.
Kuna mul nähtavasti on volditatud
kleitidega mingi teema, saab
see siin eraldi pildile.
2.kleit on lahedalt julge mustriga. Ja 3. on lahedalt kuldne.
Keskmine on voltidega.
Ja see 1.kübar on huvitav, maiteagi, kas heas või halvas mõttes.

Pluus nr 1 ja seelik nr 3 on kaunid.
Kuigi ma valget ei siia ei pane, siis praegu panen, sest need on lahedad valged. 2.kleidi lilli vaata näiteks.
Ja see 3.kleit on ise ju ultramoodne. 4. on natuke jumalannakas (st selline nagu Kreeka jumalannadel on piltide peal).
Must on ka erandkorras siin. See keskmine on ülimalt nummi, peaaegu sama
nummi kui täpiline kleit oleks.
Aga see on nüüd küll viimane. Tubli, kes siia
on jõudnud ja ikka veel lugeda viitsib.
See, niisiis, on Mary pulmakleit aastast 2004.
Mina isiklikult ütleks, et tal on mitmeid
paremini õnnestunud rõivaid, siin ülevalpoolgi
kasvõi. Aga ega kole ei ole. 

Kommentaarid