Otse põhisisu juurde

Moodne linnaelu

Paari viimase päeva linnatiirud on osutunud ootamatult huvitavaiks. Siin eriti oluline nimekiri sellest, keda/mida nägin:
  • üht Alo TV staaridest lapsevankri ja paari rullnokliku tüübiga
  • üht kultuuriinimest, kellega kokkupuudet Merilin ilmselt unustada tahaks (kui ma uhkustada tahaks, ütleksin ilmselt, et ta pöördus ühe lausekesega ka otseselt minu poole) < ilmselt siis tahan
  • sõjakooli poisse (kas neid võib kunagi mitte näha tahta?)
  • hunnikut (no tõesti paljusid!) ajateenijaid, keda alati natuke pikemalt jõllitama jään, sest minu hobiks on nende rinnale õmmeldud nimesilte lugeda (tänased olid muuhulgas Tikk, Ilves ja Padar)
  • mõningaid varbavarje, mis mulle lausa jalgagi läksid ja millest isegi veel suuremaid numbreid poes olemas oli. Ha!
  • paljasjalgselt kingapoe kassa juures seisvat inimest- ju ta hakkas siis ostu kohe kasutama
  • riidehilpe, mis mulle meeldisid (vahepeal oli nimelt tunne, et ükski ei meeldi)
  • tervet hunnikut inimesi, kes võiksid osaleda filmis "Tulnukas-5 aastat hiljem"

Kommentaarid