Otse põhisisu juurde

Kes septembri lõpuni magada tahtis, võib nüüd kargu alla ajada

Praegu on just täpselt nii külm, et mulle hirmsasti meeldib õhtul pimedas välja minna. Tähendab, meeldivad eelkõige esimesed paar minutit väljasolekut. Minu jaoks on külm vist kuidagi turvalisem. Mitte selles mõttes, et vähem kardaksin, vaid rohkem nagu enda kooshoidmise mõttes. Jope või mantel või misiganes tõmbab inimese füüsiliselt kindlamalt kokku ja mu meelest külm annab ka mõtetele konkreetsema suuna. Või pigem suurema arusaamise oma mõtetest. Sest suvel kipub kõik laiali valguma. Soojus on hea, aga nii ebakonkreetne. Ja ega selles ju midagi halba pole. Lihtsalt vastandid.

Küünalt veel ei põleta, aga padjad on juba kollased.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Kust sul küll sellised mõtted tulevad, ah?:)
Ja mina põletan juba neljandat nädalat küünlaid, mis sest, et väljas ligi kakskend kraadi sooja...
Mulle annab jälle see kuidagi turvalisema tunde.
T.
Anonüümne ütles …
Tegelt ma tahtsin TM panna (nagu TradeMark ikkagi või nii). Hih.
Anonüümne ütles …
Mari on nõus.Elagu külm!
(just täna mõtlesin ka sellele)
Truffe ütles …
Odoot, kas TM on sama inimene kui T.? Ja kui oled, siis miks sa TradeMark tahad olla maisaa pihta..

Aga mis sellistesse mõtetesse puutub, siis see konkreetne tuli enne Eedeni läheduses sebra peal.
Anonüümne ütles …
Ma mõistsin seda nii, et Teele on meie kaubamärk Inglismaal:)

Mari
Truffe ütles …
Jees, sel juhul 12 points to Estonia!