Otse põhisisu juurde

You don't even know me...I don't even know me?

Kas 10 aastaga on võimalik rohkem kui 10 aastat vanemaks saada? Mina mitte ei tea, kust see laul mulle pähe kargas äkki..ei, tegelikult tuli meelde küll kust, nooh, igal juhul tema on minul nüüd peas ja aina tundub, et see pidi olema rohkem kui 10 aastat tagasi. Sest mulle tundub, et 12-aastasena ei saanud ma oma praegusest endast nii palju erineda. Ilmselt on see muidugi hea, et tegelikult erinesin. Võib-olla ei ole ka. Olenevalt sellest, kes ma praegu olen.

(Ja mind juba mitmendat korda häirib, et postituse pealkirja ei saa kaldkirja panna. Sest kui on laulusõnade või tsitaadiga näiteks tegemist, siis ma tahaks, et see välja paistaks. Tühjagi ta paistab.)

Kommentaarid

meRilin K ütles …
"Dziisäz kraist", kohe üldse ei mäleta ennast sellest ajast.. seda lugu küll veidike..
ja mingi hägune mälestus on, et sellest loost on eestikeelne versioon ka olemas ühel kassetil, mis meil olemas oli.. ?
Mailit ütles …
Mõtlemata, mis aastanumber oli kümme aastat tagasi, meenus mulle aeg, kui olin 14-15, kui see laul oli...nii et mjaah...ehk olidki sina 12?
Truffe ütles …
Eestikeelne versiooon tundub tuttav, aga et see kasseti peal oli, seda küll ei taha nagu hästi mäletada...
meRilin K ütles …
Kas see mitte Kadi Toom ei olnud, kes kaverdas.. :S
kassett oli veel selline sinise ümbrisega vms
Truffe ütles …
Ahaa, einoh, seda kassetti ma mäletan küll...tuleb tõdeda, et võis täitsa olla.