Otse põhisisu juurde

Nõndaks. Juuli.

Lugusid sellest, mida linna peal näha võib: ühest aknast, mis jäi silmade kõrgusele, mööda kõndides nägin onu, kes riidepuuga oma selga sügas. Muig. Teiseks leidsin ühe kesklinna tänava päris tagumisest otsast poe nimega Arstiriistad. Kas asi on minus või see kõlabki kuidagi kahtlaselt? Et on lihtsalt üks puumaja, mille küljes on selle nimega suur silt. Oleks nagu natuke nurgatagune ja liialt lihtlabane ju? Mitte et ma teaks, mida too pood sisaldas, aga pealkiri ei tekitanud loetava vastu just suurt usaldust. Kolmandana tuleb paraku mainida, et võõra ja mittesoovitava süljega kohtumiseks on parim koht Turusild, olgu mainitud kehavedelik siis parajasti õhu kaudu maandumist sooritamas või juba lärakana maas. Ma mõtlen et oleks ju hea, kui sülitamine poleks enam mingi staatusesümbol. Nende jaoks, kellele ta praegu on, ma mõtlen. Sest tegelikult on päriselt sülitada ju vaja väga harva. Tehkem siis seda (hambaid pestes) koduse kraanikausi kohal. Mitte et ma arvaks, et kellelegi siinsetest lugejatest antud õpetlikku juttu tegelikult vaja oleks. Ma siin niisama auru (ninast?) välja laskmise mõttes.
Aga veel võib linna peal näha ilusaidilusaid pilvi ja palju maasikaid ja jõge. Jah, jõgi on ikka veel siin.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Aga kas sa näed linna peal ka sinu arvates ilusaid naisi või mehi?
lispet ütles …
tervita mu poolt jõge
Truffe ütles …
@Liis: saab tehtud, kui järgmine kord nägema juhtun

@Mailit: naisi näen küll mõningaid, mehi ei näe eriti. Mingi ikaldus on, paar aastat tagasi oli rohkem justkui seda vaatamisväärsust.