Otse põhisisu juurde

Äpike

Kunagi kirjutasin päike asemel äpike, jaah, nii armas sõna. Igal juhul..kuna ilm. ee 4 päeva ennustus näitab igaks päevaks päikest ja novembri hall taevas loodetavasti järgmiseks pooleks aastaks lahkunud on (või keda ma ikka lollitan, olgu siis kasvõi kolmeks kuuks), siis päikeselaulud on kohased. WMP aitas nagu ikka.

20. Uno Loop - Sa võtsid päikse kaasa
19. Uno Loop - Ära koo mu käpikuisse päikest
18. Olav Ehala - Päikesemäng
17. A-Ha - The Sun always shines on TV
16. Katrina and the Waves - Walking on Sunshine
15. St Germain - Bohemian Sunset
14. Raimond Valgre - Sa ütled mulle päikene
13. The Verve - Sun, the Sea
12. Norah Jones - Sunrise
11. Kriminaalne Elevant - Päikse jänku
10. The Beatles - Good Day Sunshine
9. Velvet Underground - Who loves the Sun
8. Saint Etienne - Sun in my morning
7. Bill Withers - Ain't no Sunshine
6. Jamiroquai - Seven Days in sunny June
5. Super Numeri - Sundials
4. Keane - Sunshine
3. Uno Loop - Päiksepoolsel tänaval
2. Koop - Summer Sun
1. Olav Ehala - Päikeseratas (ofkoors)

Kommentaarid

lispet ütles …
Aga novembri kõrge kalge tähistaevas... Mittekuimidagi halli
(ma olen ühe kerge autoõnnetuse üle elanud. novembris. selge ilmaga. madal äpike)