Otse põhisisu juurde

Imeline päev, imeline öö

Täna ma olen juba palju jõudnud korda saata. A sain. Jee! Siis sain arvestatud. Veel suurem jee. Ja siis sain ehk veel ühest eksamist läbi.
Kokku 10 AP-d ühe päevaga. Mulle see mõte meeldib, sellepärast ma aina korrutangi teda. Igal juhul nüüd ma söön ja magan vaheldumisi ja naudin oma väljateenitud lebotamisaega. Aa, ja siis veel. Kas on veel toredamat kohta kui linnaraamatukogu mittevajaliku kirjanduse müük? Mujalt ma ju ei saa endale 16 krooni eest nelja raamatut. Oleks veelgi võtta olnud, aga mul oli vaja veel kooli minna, ei tahtnud selle raamatukuhjaga sinna ilmuda. Aga kui nüüd järele mõelda ,siis poleks see mu mainet just kahjustanud kui Alma Materisse suure hunniku raamatutega oleksin ilmunud, nii et nägugi välja poleks paistnud. Aga ilmselt mul näos ikka midagi on, sest kui eksamit läksin tegema, arvas too punapäine noorhärra Nikolaj või Mikolaj (igal juhul ta nime lõpus on minu meelest j...või oli see y? Seega võimalik, et originaalis hoopis vene keele kuulus igratki?) automaatselt, et ma ungari keelt tegema tulin. Paraku-paraku ma ungari keelt sõnagi ei oska. Jamps. Galesz-Malesz. See on vist poola keel nats rohkem.

Kommentaarid