Otse põhisisu juurde

Sügissoojus mu süles

või oli see SU süles? Mingi luuletus igal juhul kord oli.Armsalt amatöörlik ja rõhutatult romantiline. Kuigi selle autoriks ei osutunud see, keda oleks tahtnud arvata.Pole viga.Sügissoojus kehtib ka ilma selle luuletuseta.Sest sügis lihtsalt on nii soojades värvides.
Mõnel lapsel on ilmselt täna sünnipäev.Või oli eile.Vahet pole. Ja kas nad seda päeva suuremana enam mäletavadki. Kui paljud inimesed üldse teavad, millisel päeval nad sündisid? Päikeselisel, sombusel,vihmasel, tänasel? Mina arvan, et sündisin soojal päeval, kogu suvi olevat tol aastal soe olnud, palav lausa. Ehk oleks erilisem olla sündinud palava suve ainsal vihmasel päeval? Ehk oleks see mingil moel isegi tähendusrikas?
Mingis saates kunagi ütles,et kõige rohkem eestlasi on sündinud 1.mail. Ühtegi ei tea. Hea et mina 1.mail ei sündinud, kuidagi igav oleks.
Loodetavasti ilu ei lähe raisku, vaid tuleb jälle ja jälle, iga kord eri näoga.Mina armastan ilu.Ma tahan seda talletada.Miks mitte ainult kunst kunsti pärast?



Kommentaarid