Otse põhisisu juurde

Palat nr.6

1. Nüüd ma saan aru küll, mis tunne on teha midagi sellist, mis sind päriselt huvitab. Paraku ei saa ma seda kuigi tihti teha.Nautigem, kuniks seda võimalust on.Seega.

Väljas on päris päris päris sügisilm.Ja mul on vist päriselt mandlid pekkis.Sest juba tükk aega on mingi jama.Mis saab? Aga muidu mul täna tekkis üks plaan, mis enne jõule saab.Või pärast jõule, polegi suurt vahet. Ma teen ühe vahva asja! Teen rõõmu. Loodetavasti ikka teen rõõmu ja mitte midagi muud. Kui nalja teen, siis on ka enam-vähem ok. Kuigi mulle meeldib üsna vähe, kui minu üle naerdakse.Kõik sõltub muidugi naeru sordist. Njah.Varane või hiline. See tähendab mitte kartul.Lamp.Põrandalamp raudselt.Ja mitte põrandalamo nagu ma iga kord alguses kirjutan. Lamo oleks üsna lame sõna.Tõesti. Jumala sassi kammib, kui varbad külmetavad ja akent kinni ei pane.

Kommentaarid