Otse põhisisu juurde

Peeter

Ja jällegi, jõul on käes. Oli, see tähendab. Kui ma pühapäeva hommikul üles ärkasin, oli lumi maas ja laual kausike tumedate küpsistega. Mis ei olnud piparkoogid. Minu meelest on see imelik, et end vingeks toidupoeks pidav Selver aastaringselt piparkooke müügiks ei paku. Ei ma saan aru küll, et see läheb heast tavast natuke lahku ja leierdab jõulud ära.Võib-olla. Aga kui on juba olemas üks väga suur toidupood, siis seal peaks olema selliseid asju, et iga inimene sealt ka OMA asja leiab. See tähendab, et kui mina tahan oktoobri viimastel(üsnagi jõulude kanti ju kisub)päevadel piparkooke, siis ma peaks neid ometi kusagilt leidma. Pole kedagist imelikku. Ühe jaanipäeval sündinud inimese sünnipäeval leiti kord sügavkülmast verivorsti jäänused. Külalised tegid küll imelikke nägusid alguses, aga ühtegi vorstikest järgi ei jäänud. Ebatraditsioonilisus on kombitsatega elukas. Pikkade kombitsatega. Nagu Kathriini vihmavari on ämblik. Ja Laura vihmavari on veel ühel inimesel. Minu oma ainult minu oma. MODE in Italy. Turu originaal.
Ust ei ole olemas.Ust ei ole olemas.Ust ei ole olemas.ON. Ja see käib lukku.
Mis Peetrisse puutub, siis ma mõtlen Peeter I-st. Kummitab teine siin ringi.

Kommentaarid