Otse põhisisu juurde

7 küsimust: tulemused

Seekordne küsimustik osutus mõõdukalt populaarseks, vastajaid oli 14.
Sulgudes kaldkirjas on minu kommentaarid, guugeldasin ka natuke seda, millised noist nimedest juba kasutusel on.


1. Kui sa asutaksid oma lasteaia, mis sa sellele nimeks paneksid?

- Jah, Sina mõtled juba ammu, mis on head nimed ega ole tänaseni selgusele jõudnud, aga mina, kes ma hakkan alles nüüd selle üle pikemalt juurdlema, peaksin teadma, eks? See näib pisut suuremat vastutust nõudev ülesanne, kui toidukohale nime mõtlemine ja seega jään praegu vastuse võlgu. Muidu selgub jälle, et olen mingi äärmiselt kahetimõistetava nimega välja tulnud või on nimi lasteaia jaoks liiga pikk või mitte-eestlastele raske hääldada või liiga kulunud või tont teab mis muude puudustega.
- Prääksupesa või Mummuküla.
- Tupsununnu

- Metsaonnike

- See on koige raskem küsimus. Nublu tuli praegu pähe (vaatasime hiljuti seda multikat ja ilgelt lahe oli), Seebimull kõlab vahvalt ja Rabamurakas on mu ammune lemmiksõna, aga siukestele mudilastele võib olla üle jõu käiv. Tõesti raske küsimus!
(Nublu lasteaed peaks olema küll olemas Eestis.)
- Vanaisa õunapuu otsas. Tegelikult ei tulnud lihtsalt ühtegi head mõtet pähe.
 
- Nano (reaalainete suunaga?)
- Kass ja kutsikad. Päevaks rahu majas. Töönarkomaanide unistus. Tammetõru seiklused
.
- Kurrunurruvutimaa, näiteks ;- )
(See oleks ka mudilastele ja eriti nende vanematele hea keelesõlmeharjutus.)
- Kääbikla
(Huvitav, kes sellisele mõttele võis tulla? :D)
- Klaabu, Naksitrallid
(Mõlemad on lasteaianimena täitsa kasutusel, Klaabu suisa Tartus.)
- Mesilastare
 
- Võiks panna Nitram näiteks.
- Jonnipunn ja Hea Laps 

2. Saad 2 järgmist aastat vaadata ainult ühte neist saadetest. Mida vaatad?
-71% vaataks Osooni
-14% eelistaks Kättemaksukontorit
-7% ehk 1 inimene vaataks Riigikogu infotundi
-7% vaataks Eesti Top 7
- Mitte keegi ei valinud hittsarja Tuhat ja üks ööd

3. Vali endale ametipost järgmiste hulgast:
- 64% ehk 9 inimest eelistaks olla Norra peaminister
- 21% ehk 3 inimest läheks Saksa kantsleriks 
- 1 inimene valis Moskva linnapea ja 1 USA välisministri posti

Kui küsimus tekitas sinus mõtteid, siis avalda need siin:
- Kõik liig kõrged kohad minu jaoks, mille poole ma kohe kindlasti ei püüdle ja ega seda ka keegi oota, aga kuna midagi pidi valima, siis valisin meeldivaima riigi järgi.

- Puhtalt välistades jäi see üle (valik oli Norra peaminister)

- Ma arvan, et see oleks koige lustlikum. (valik oli Moskva linnapea, nõustun, seal saaks kindlasti palju nalja)
- Norrakad on nii lahked ja abivalmid, et kui ma ei oskaks peaministritööd teha, siis nad kindlasti õpetaks mind kannatlikult :).

- Tahan olla otsustaja....
(valik oli Saksa kantsler)
- Valisin vist riigi järgi...
(valik oli Norra peaminister)
- Miks saateküsimusel sellist kasti polnud? Või et miks ainult Norra peaministrina saaks uus olla?  
- Võtaks selle, kellel kõige vähem vastutust on, kuna ilmselt oleksin kõigil ametipostidel täielik tumba. (valik oli Norra peaminister)

 4. Mitu potilille sul kodus on?
- 36% ehk 5 inimesel on 6 või rohkem (ohoh!)
- 2 inimest valisid variandi 5,4,2,1
- 1 inimesel on 3 potilille
- mitte ühtegi pole mitte ühelgi

5. Hinda oma tundeid Tallinnas avatud H&M-i poe suhtes
- 86% vastanuist valis viiepalliskaalal numbri 3, seega sihuke leige värk
- ülejäänud 2 inimest valisid numbri 4

6. Milline on sinu võtmehoidja?

-Alumiiniumist @, aga väiksuse huvides praegu kaasas ei kanna, hoiab kodus teisi võtmeid. Kaasas olev kimp hoiab end ise.  
-Polegi võtmehoidjat, lihtsalt kolm rõngast.
-Järjepidevalt kaasas kantaval võtmel ei olegi võtmehoidjat. Ühel teisel on puidust väikese mõtteteraga võtmehoidja.

-Metallist pudeliavaja kirjaga "Aegviidu põhikool" - mõnevõrra sümboolne ese minu jaoks, saadud kingituseks sõduripoiste kambaga seal laulmas käimise eest. Sobib hästi meenutamaks ajateenistuse absurdsust.
 
-Väike kollane põrsas
-Üks on pehme delfiin, teine on Rootsi päritolu, kus ühel pool on lõbus viikingipoiss ja teisel pool kaks armunud põtra.

-Kandliline plastiktükk roosa põrsaga šokolaadikuhja otsas, juures tekst "Save the Earth, it`s the only planet with chocolate". Words of wisdom.

-Üks pool käest, mille sisse käib teine pool. Lisaks veel sinine jalgpall, ümmargune.

-Hispaania? Madridi?(peal on kirjas Madrid igatahes) sümbolid puu ja karu.
 
-Väike ja kadakane. Peal on suudlevad tudengid ja Tartu...
-Siil, kadakast voolitud

-jalajäljekujuline puutükk kirjaga Tartu
(see peaks olema päris eakas juba, kui ma ei eksi)
-Kas see nüüd just ainult minu võtmehoidja on ... pole ju teda ise meie koduvõtme külge kinnitanud, aga see peaks pudeliavaja olema.  
-VW, auto võtmehoidja, sest I LOVE VW

7. Kes mängiks sind mängufilmis (või seriaalis), mis räägib sinu elust?
- Ma arvan, et Christian Bale oleks päris hea valik :) (Oleks küll ;)
- Mind (loe: minu olemust) on võrreldud "Kättemaksukontori" Sonjaga, ehk siis pandaks Marilyn Jurman mind mängima ...
 
- vast ikka keegi, kes minuga välimuselt sarnaneb - näiteks Christina Ricci, aga kui see oleks Eesti film Eesti näitlejatega, siis ega väga ei oskagi kedagi pakkuda..
- Pole õrna aimugi ju, minu elu pole veel läbi.

- Minu elust tehtaks joonisfilm. Kui ilmtingimata mängufilm, siis Tilda Swinton. Ta võib ka joonisfimis minu häält teha.
(Selle vastuse põhjal hakkas väga huvitama, kes on vastaja, sest Tilda Swintoni peale annab tulla.)
- Michelle Rodriguez, Emmy Rossum või Liv Tyler (noorena). Helen Mirren (vanana). Ma ei tea kuidas see välja peaks nägema, aga noh, ega ma ei saa seda kunagi teada ka :D
- Kate Winslet
 
- Mait Malmsten (Seda naised vaataksid...ikka ilma vuntsideta, onju?)
- See juba kaib mitukümmend aastat. Mina olen peaosas.  
- Evelin Võigemast  
-Sa mõtled, et kes mängiks mind? See oleks vist üks igav film/roll, aga variantidena tulevad pähe Taavi Eelmaa, Risto Kübar ja Tambet Tuisk, olenevalt, mis alatooniga see film oleks. (Sa mõtled, et kas sind vaadataks nilbe, armsa või raju nurga alt?)
- Jäin kauaks mõtisklema ja selle õigeni ei jõudnudki. Ma tean, et see on pettumus ja palun andeks.  
- Kui hästi läheb, siis Ellen Page. Kui läheb halvasti, siis Snooki.  
- Ma ei tea, aga võib olla see teisik, kellest kõik mulle räägivad. Mingi 3-4 inimest on eri aastatel öelnud, et nad teavad kedagi, kes on täpselt minu nägu. Mine võta siis kinni, kas nad räägivad ühest ja samast inimesest või mul on kuskil klooniarmee.

Aitäh vastajatele! 

Kommentaarid