Otse põhisisu juurde

Semper, seeni tahad?

Mulle meeldib väljend "(to) fall in love", sest see väljendab mu meelest hästi seda, mis toimub. Kes kuidas kukub, kui kukub.

Eile oli teatripäev. Enne teatrit oli aga mõnda aega suhteliselt raske uskuda, et nüüd ma olengi Rakveres. Rakveres! Kolgas või mitte, aga Rakvere on minu peas mingil idealiseeritud kohal. Tuttav võõras ehk piisavalt kauge lähedane.

Teater on ikka teistmoodi koht, isegi kui ta keset parki püsti on pandud. Usutavad näitlejad on etendusele suureks plussiks nagu ka vaatajat (loe: mind) köitev teema. Võiks öelda küll, et olin Underist küntud. Ja selle etenduse Tuglas oli muidugist suhteliselt kõrge kaarega üle prahi. Ülikond oli ka ilus.

On aeg udupeene romantika manu suunduda.

Ja värahtles kui esimesel päeval
mu igatsustest tuikav süda sees
ning jälle imestusest üle kees
sel õhtul igavesti meeldejääval.

Kas viirastus mu silmal selgeltnäeval
või huljus tõesti jälle õnn mu ees? . . .
Taaas vaikselt hardusime silmavees
kui meie armu esimesel päeval.

Nüüd käin kui unes. Õhtu õhus rõõsas,
mis valendab kui hõbesulatis,
kui kostaks minu vere kohin taeva.

Kuu valge õis on puhkend pilvepõõsas,
kui virvatulukesed tähed, mis mind meelitavad –
kes teab kuhu aeva.

Kui esimesel päeval

M.Under

Kommentaarid