Otse põhisisu juurde

See ei ole uni

Magamine on nõrkadele, mina kaabin hoopis FB-st esimesi silmahakkavaid nimesid endale siia kokku ja teen mingeid nimekirju.

1. Agnes
2.Mari
3.Liisi M.
4.Margit
5. Merilin
6. Anni
7.Pille
8. Kaarel
9.Tauno
10. Liis
11. Gaily
12. Mailit

1. Have you ever kissed number 7?
Absoluutselt mitte kunagi.

2. What's the best memory you have of 9?
"Twist in my sobriety"

3. When is the next time you're going to see 4?
Kui mitte enne siis järgmisel kevadel ehk.

4. Is number 8 pretty?
Ma ei tea, kas isaste kohta üldse kasutatakse seda sõna?

5. What was your first impression of number 10?
Huu, ega enam mäletagi. Rääkis midagi. Jah, äkki oligi et jutukas sihuke, ja mulle meeldib, kui võõrad on jutukad, sest mina ei ole võõrastega kuigi jutukas.

6. How did you meet 3?
Eks ta olnud ka seal õue peal.

7. Is 11 your best friend?
Seda mitte.

8. Have you seen 5 in the last month?
Praegugi võin minna ja vaadata, kui tahan. Heh, ei õnnestunudki, on teki üle pea tõmmanud.

9. Do you think 2 has a crush on you?
Vaat see oleks õige kummaline situatsioon.

10. When was the last time you saw 12?
Suvel

11. Have you ever been to 1's house?
Eip.

12. When is the next time you'll see 10?
Äkki juba järgmine nädal, no?

13. Have you ever been to the movies with 4?
Njet.

14. Have you ever gotten in trouble with 2?
Ükskord jäime paduka kätte.

15. Do you even know 9?
Sel teemal võiks filosoofilisi lõike kirjutada küll.

16. Would you give number 3 a hug?
Jaa, muide, absoluutselt, tal on hea haare.

17. Are you in love with number 12?
Siises. Ei.

18. Do you know a secret about number 8?
Tahaks loota.

19. Describe the relationship between number 9 and number 5.
Nad teavad üksteise olemasolust.

20. What is the best thing about your friendship with number 1?
Maitea, see, et ta postitab naljakaid asju FB-s vahepeal.

21. Have you ever danced with number 7?
Ei tule ette.

22. How long have you known number 12?
Mingi 5 ja pool aastat.

23. Have you ever been in a fight with number 8?
On ette tulnud.

24. Would 2 and 4 make a good couple?
Ma arvan, et sõbrad nad võiks olla küll.

25.Has number 1 ever met your mother?
Njet.

26. How did you meet number 6?
Tema oli naabrinaiseks inimestele, keda ma ka tunnen.

27. What would happen if you put 10 and 11 in a room together?
Ma arvan nad räägiksid juttu. Tallinna liiklusest kasvõi. Aga äkki muust ikka ka.

28. Do you live close to 7?
Vat ma ei teagi, kus ta elab praegu täpselt, aga linn on sama küll.

29. What is number 2's favourite food?
Algaval hooajal sööb ta hea meelega näiteks mandariine.

30. Out of your top 12, which one would you say is the funniest?
Hm...veidrikke on siin küll ...paneme Merilin, ta loeb vahel nalja ette ka.

31. Who is the most flirtatious?
Hm, paljude juures ei tunne seda külge. Paneme Mailitile risti kaela.

32. If you could change one thing about number 10, what would it be?
Ma ei tea, mu meelest ta on niisamagi suht muhe.

34. Which one lives the farthest away?
Tallinnast kaugemal küll kedagi pole.

35. Which one do you hang out with the most?
Üks elab siin.

36. Who is the loudest?
Kaarel, kõva hääl on tal vähemalt.

Kommentaarid