Otse põhisisu juurde

Miks mulle ei meeldi koristada

  • märg tolm - uus liider ka nimekirjas "Kõige rõvedamad asjad", juba ettekujutamine tekitab judinaid
  • juuksekarvad - ma kujutan ette, et mitte ainult minul vaid kogu inimsool on juuksekarvadega juba eelajaloolistest aegadest alates kana kitkuda. Irooniline, arvestades, et tegemist on meie endi küljest tulevate detailidega
  • katlakivi - näiteks dušinurga seintel ja põrandal. Ettekujutus, et oled suutnud selle sealt maha nühkida, on alati petlik. Isegi Narva mnt ühikas, kus ma päriselt ja korduvalt üritasin, ei õnnestunud.
  • raskesti ligipääsetavad kohad - kapi-, voodi- ja lauaalused, kui tuua lihtsamaid näiteid. Raskemaid on ka. Monitori piirkond näiteks. Öäakk.
  • väikeste asjade liigutamine - aknalaual näiteks või riiulil, kõik ju teavad.
  • suurte asjade liigutamine - iiialgi ei viitsi seda teha. Diivanit seina äärest ära tarida näiteks.
  • aeganõudev - on ju! Minu jaks raugeb enamasti alati enne viimase ruumini jõudmist.
  • mõttetu - üsna tihti näen umbes tund aega peale tolmu ära pühkimist jälle teda samas kohas tagasi. No on siis mõtet või?
  • enamasti ma lihtsalt ei viitsi

Kommentaarid