Otse põhisisu juurde

Tütüütütütüü ehk Kill Bill

Mingi närvihaige kapp on siin.Lubas kõik juhataja juurde viia. Kui see ei õnnestunud, lubas kaebekirja kirjutada.Osta endale elu, mees.Nii küll väga kaua ei ela, kui iga pisiasja peale endast välja minna. Ma lähen ka mõningate asjade pärast närvi, aga tundub, et polegi siis kõige hullem.
Tegelikult mul oli ükspäev sünnipäev. Siis sa natuke koomuškit.Aga ma ju kirjutasin vist sellest juba, õigus küll.
Kas on alust arvata, et mul on pea pilvedes ja jalad maa peal. Tegelikult võibki olla, aga ma kardan, et mu pea on liiga pilvedes ja jalad liiga kõvasti maa küljes kinni. Las nad olla, selle eest on mul nüüd kaks värviraamatut ja rasvakriidid.Värvin.Päris nii ilusti ei oska kui Laura,aga ikka püüan. Taustaks kuulan raadiost EM-i. Täna näiteks tehti naiste Eesti rekord 100 meetris.
Foorsaitides üritavad kaks Daartit üksteisest ära lahutada, ei tegelikult üks üritab teisest, ei tea kuidas läheb.
Hoopis teistmoodi võib näha asju, kui olla neid teise inimese pilguga korra näinud. Ma ei tulnudki varem selle peale, et pööning on ka koht, kus kedagi ei ole ja seina peal on kirvevarre šabloon.Chill.
Peale tuhamäge olid mu jalad jumalast tuhaneegrid.Tehke järgi.Mulle meeldis.Aga varsti me sureme nagunii kõik ära, sest pann oli pesemata ja kassil tuli rihm kaelast ära.Ja üldse Täpi ei leia endale poissi ja siis tuleb öösel akna taha krabistama, sest näeb, et toas tuli põleb.
Kui keegi mulle helistab, siis ma ei võta hästi kiiresti vastu, sest ma tahan helinat kaasa laulda:)
Ja kui keegi peaks tahtma mu uut raamatut laenata,siis olete oodatud seda tegema

Kommentaarid