Otse põhisisu juurde

Tšitšätt

Niisiis, mida ma vahepeal teinud siis olen...eile näiteks käisin Maidla valla päeval, minu väidetav koduvald ikkagi ja värki.Aga oli igav.Noh, kui muidugi välja arvata igasuguste inimeste nägemine, kelle puhul alles pikemalt silmitsedes aru saad, et see inimene käis ju vist minu klassis/koolis vms.Aga ma ei kadesta neid, tõesti mitte. Mingi "oma kutiga", kes juhtumisi on üks suur nõme oss, pole mul küll vaja valla päeval ringi jalutada, pudel õltsi käes. Get a life!
Läks jälle negatiivseks
Aga seoses osside ja muude meestega tuleb üks asi meelde. Nimelt kuulsin eile inimestest(mitte-ossid), kes sõlmisid abielulepingu, st sellise lepingu, et kui nad 25 aasta pärast veel abielus pole, siis võtavad ükskteist ära . Niisiis ma mõtlesn ka mingi säärase asja teha. Kes ühineb? Nallja ju saaks.Eriti 45-aastase vallalise naisena.
Homme saab jälle rongiga sõita.Tartus kulub palju raha ainult, see on halb...

Kommentaarid