Otse põhisisu juurde

Lõuna-Eesti on maailma ilusaim riik

Maie ütles, ma kordan. Eile käisin Pühajärvel ja veendusin, et see, et ma sinna alles nüüd esimest korda elus sattusin, on ikka üks väga suur lollus, sest kas on ilusamat kohta? Ilmselt on, aga eks ma saan ka sellest alles siis teada kui sinna ükskord sattuma peaksin.
Kõik tundus võimalik, kui sai keset järve jalad üle paadiserva vette visata ja mõelda, et see vist ongi maapealne paradiis.Päike ja äpike kahekesi koos;) Noh,tegelikult meid oli seal paadis ikka kõva 5 inimest.
Niisiis on lisaks Viljandile nüüd ka Pühajärve/Otepää kavas.Kes tahab ühineda, andke teada.
Hetk tagasi sain tänu sõber internetile jälle informeeritumaks.Neti-tädi on vahva- pole vaja muud kui õigetele kohtadele pilk heita ja teadmine laskub sinu hallidele ajurakkudele.Khmm, see tähendab minu omadele.
No kas see on ikka normaalne, kui ma näen igal oma Tartus oldud päeval ühte inimest? On või? Ah? Minul tekib küll tunne, et ta kas jälitab mind või mina alateadlikult teda.Loogiline, et samas piirkonnas elades aeg-ajalt trehvame, aga iga päev? No mida? Mitte et mul selle vastu midagi oleks, oh ei. Lihtsalt mõtlen,et ehk peaks varsti juba teretama hakkama...

Kommentaarid