Otse põhisisu juurde

Põrr ja Popi, Kaarup ja Pörri

Täna oli bussis üks naljakas vanamees, suhlemisvaegus oli vist tal. Aga mulle ta meeldis.Iseasi kuidas selle bussijuhiga on, kellele ta kusagil Pikasilla kohapeal seletama hakkas, et kas juht ikka teab KUI PALJU mehi siin 44.aastal surma sai..eht patrioot ja ajaloofänn.Mõtlesin juba miks ma ise tema kõrvale istuma ei sattunud.

See buss, kus ma olin, tuli, muide Tõrvast.Tartusse.Oleksin peaaegu pileti Elvasse ostnud, aga mõtlesin, et täna oleks see ehk liig...Tõrvas elab selline suurkuju nagu Mailit.Täitsa mõnusalt elab seal oma katusealuses toas ja katuseakendega, mida mina alati endale olen tahtnud:P Ats ka hiilib seal ja, naabrimees ja...

Valka sattusin ka oma rännakutel, oli lausa tunda ja kuulda lätlaste lähedust. Pedeli jõgi on väga armas ja puhas.Mjau.

Ja täna sai ka minul see õppeaasta LÕPUKS läbi. Võttis ikka aega, aga sain oma viimase hinde kätte.Ja kokkuvõttes mul polegi nii head keskmist veel olnud. Lähiajalugu on ju lõpuks ikka see, mille pärast ma esialgu siia tulin...

Raske on mõista, kerge on hukka mõista, aga antud hetkel mina tõesti ei mõista, kohe mitte ei saa aru...

Kommentaarid