Otse põhisisu juurde

Muusikanurk 2018

Sufjan Stevens - Mystery of Love
Seda surus Youtube mulle mitut puhku peale. Ükskord siis kuulasin, täitsa kena lugu. Kummitas veel natuke aega takkapihta. Filmi pole ikka näinud.

Lady Gaga - The Edge of Glory
Ma saan aru, et preili Gagal on sel aastal muud lood aktuaalsemad, aga näe, mina kuulasin kevadel just seda. Selline energiline ja.

Everything but the Girl - The Only living boy in New York
Ammune lemmiklaul päris huvitavas naishäälega kuues. Everything but the Girlil oli kunagi suurem hitt nimega Missing.

Andy Shauf - The Magician
Ma kuulasin Feisti ja Youtube ütles, et ma seda ka kuulaks. Lahe ja veidi riukalik nagu.

Band of brothers theme
Heroiline tunnusmuusika. Rahulik ka. Autor on Michael Kamen. (Hm, pole kunagi mõelnud, et see nimi võiks olla vene päritolu ja tähendada kivi.)

B.Miles - Salt
Ka tunnusmuusika. Seriaalist "Kaablitüdrukud". See on selline huvitav seriaal, kus tegevus toimub 1920ndatel, aga kogu kasutatud muusika on kaasaegne, nagu ka see laul.

John Mayer - Waiting on the world to change
Ma arvan, et siin on hea energia. Muus osas suurt ei erine Jack Johnsonist või mõnest muust kenast kitarriga noormehest.

Highaskite - Lover, Where do you live
See, jällegi, on vähe nutusema meeleoluga lugu.

Feist, Constantines - Islands in the Stream
Siis, kui suvel need jubedad ilmad olid, siis ma tihti kuulasin seda laulu tööle minnes. Oli sihuke rahulik ja pisut jahutava moega. Mees on The Nationali mehe häälega, aga on hoopis Constantinesi mees.

Fur - If you know that I'm lonely
Mitte ainult lõbus lugu, vaid ka lõbus viidjo.

The Monkees - Daydream believer
Maitea, kust ma seda kõigepealt kuulsin, aga olin seda laulu juba mõnda aega käianud, kui vaatasin ühte Norra zeriaali, kus ühtäkki üks lõkke ääres istuv tüdruk võttis kitarri ja hakkas vaat just seda laulu laulma. See oli lahe, sest tundus, et kuidas see sai juhtuda. Et ma kuulan mingit laulu ja siis vaatan suht lambist mingit seriaali ja seal lauldakse seda laulu.

Mediaeval Baebes - The Holly and the Ivy
Tegelikult kaugel inglismannide maal vist täitsa tuntud lugu, Christmas carol, aga mina alles 2017 lõpus sain temast teadlikuks. Armas selline. Hea kaasa laulda.

Kommentaarid