Otse põhisisu juurde

Filmid M-Y

jätkakem: 

M - Muriel's Wedding (1994)
Palju ABBA muusikat ja 2 Austraalia paremat tütart Toni Colette ja Rachel Griffiths (kes meeldib mulle igas sarjas, kus ta mängib).

N - Notes on a scandal (2006)
See on raamatust parem film õpilase ja õpetaja mitte päris süütust suhtest. Puha kuulsad nimed - Cate Blanchett, Judi Dench, Bill Nighy, muusika Philip Glassilt. Oo, ja žanri juures on lisaks draamale kirjas ka triller. Ebatavaline minu jaoks.

O - The Other Sister (1999)
Nunnu lugu neiust, kes on mentally challenged (mis see eesti keeles oleks?). Ei ole masendav, pigem südantsoojendavalt humoorikas. Ühtlasi mängib siin minu lemmiknaiste hulka kuuluv Sarah Paulson ja lõputiitrite ajal tuleb Savage Gardeni "The Animal Song"

P - Pan's Labyrinth (2006)
Üks väheseid fantaasiažanri filme, mis mulle väga meeldib. II maailmasõja teemaline osaliselt. Sihuke põnev ja vahepeal natuke hirmus.

Kus on beebi?
Q - The Queen (2006)
Ausalt öeldes ei kottinud väga. Mul on vist probleem selliste filmidega, mis tehakse elusolevate inimeste elude põhjal. Võib-olla tõesti kuningannal oli äge vaadata, kuidas rolli eest Oscari võitnud Helen Mirren teda mängib. Mulle meeldis James Cromwell, kes kuninganna abikaasat mängis. Film kandideeris muide kostüümide Oscarile.

R - Roman Holiday (1953)
Hiljuti vaatasin, kui tundus, et tahaks nüüd mõnda vanaaegse säraga (mustvalget?) filmi näha. Audrey Hepburn võitis rolli eest Oscari ja film võitis kostüümide Oscari. Sisus on kuningliku perekonnaga tegemist, selle vastu pole mul kunagi midagi.

S - Sügisball (2007)
Ma olin täitsa vaimustuses, kui see film tuli. Pole vist praeguseni üle läinud. Naer läbi pisarate- tüüpi film. Ja kui palju lauseid, mida lihtsalt lambil hetkel öelda. Peaks vaatama, pole ammu vaadanud.

Kurat, mul on nii...nii kole särk.

T - Thank you for smoking (2005)
Üsna nutikas film. Reklaamihuvilistele ja muidu ka.

U - Der Untergang (2004)
Ainus, mis u-tähe pealt võtta oli. Kui masendavat ajaloofilmi ei pelga, siis absoluutselt väga hea.

V - Väikelinna detektiivid ja valge daami saladus
Nunnu. Ei ürita nii äge olla kui Supilinna salaselts. Ja tegevus toimub mõnusas Haapsalus.

W - We don't live here anymore
Peaks olema ka raamatu põhjal. Aga vähemalt filmina oli selline suhtedraama, mida minul (kui suhteliselt heal suhtedraamafilmide talujal) oli üsna raske vaadata. Kuidagi rõhub ja rõhub ja midagi head ikka välja ei tule. Aga Peter Krause ja Laura Dern mängivad.

Y - The Young Victoria
Minu lemmikumaid perioodidraamasid. Noorest kuninganna Victoriast räägib, nagu nimigi ütleb. Albertit mängib Rupert Friend. Film võitis parimate kostüümide Oscari.

Mis kaunis kompositsioon.

Kommentaarid