Otse põhisisu juurde

Teadaanne

Olen 26-aastane. Möödunud nädalal jõudis minuni esmakordselt arusaamine, et kohanimi Iisaku on meesterahva nimi omastavas käändes.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Ma olen vanem, aga pole ka kunagi selle peale mõelnud. On jah! :)
Truffe ütles …
Tõesti? Sa vabandad ehk vähemalt sellega välja, et pole selle kohaga erilist kokkupuudet olnud.

Ma olen korduvalt sealt mööda või läbi sõitnud ja kunagi pole isegi pähe tulnud kuidagi teisiti mõelda.
Mailit ütles …
No see Iisak pole ju väga levinud nimi ja ega ma ausalt öeldes ei tea, kas ma näiteks möödudes kohast nimega Madise ka mõtleks sellele, et näe, mehe nimele viitav koht. Lihtsalt lähed sinna ja ei mõtle sellistele asjadele.
Truffe ütles …
Madise puhul kindlasti mõtleksin. Iisak on jah ilmselt liiga vähelevinud nimi.