Otse põhisisu juurde

Võõras, osa 4

Üle kolme kuu eile jälle. Seekordne kohtumine toimus hoopis ühes kesklinna raamatupoes. Ühel hetkel ta lihtsalt seisis minu kõrval. Mina muigasin ja sirvisin raamatut Toomas Ubast, tema ilmselt ei muianud ja vaatas vist Lagle Pareki raamatut. Ma natuke lootsin, et ta ka selle Uba raamatu vastu huvi tunneb, aga noh, palju sa ikka tahad.

Üritasin siis edasi jälgida, mis raamatuid ta veel vaatab, väga palju see muidugi ei õnnestunud, kuivõrd üritasin võimalust mööda ka mittejälitajalikku muljet jätta. Aga mingi hetk ta võttis tolle ülikooli anekdootide(ja muidu naljakate lugude) raamatukese ja istus seda diivanile lugema.

Varsti oli ta raamatulaudu kammimas tagasi ja küsis müüja käest mingi allahindluses oleva raamatu kohta. Ma ei saanud algul ise arugi, aga kui nägin, et ta räägib, võtsin automaatselt kõrvaklapi kõrvast ära, oli ju vaja kuulda. Tema sai raamatu igal juhul kätte ja mina muidugi üritasin kõigest väest näha, mis see on. Ei näinud, kuigi jõllitasin isegi liiga hullult ilmselt. Aga pealkirjas oli sõna "skorpion". Tähtkujuraamat ei tundunud siiski olevat.

Vahepeal läksin mina poest minema ja kui olude sunnil mõne aja pärast tagasi pöördusin, oli ta ikka veel seal. Tubli.

Tjah, võib-olla nägin teda seekord liiga lähedalt.

Võõras, osa 3

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Mulle meeldib viimane lause(Y)
T.
Mailit ütles …
Mulle ka.
Anyway - sa IKKAGI nägid teda JÄLLE! Ja mulle meeldiks, kui sa oleksid temasse armunud. Kui ma näiteks oleksin temasse armunud, siis ma küll oleksin teadnud mida teha. Mm...ma loodan, et ta märkas jõllitamist. :D
Truffe ütles …
Oleks huvitavam, kui oleks, aga ei ole.
Mailit ütles …
Kahju siis. :D