Otse põhisisu juurde

Fight of the day : tüdruk vs naine

Mind hakkas jälle huvitama, miks mõni on naine ja miks mõni on tüdruk. Nägin ühte naist (minuga enam-vähem sama vana, eriti hästi teda ei tunne, lihtsalt mingi tuttava tuttav) ja mõtlesin, miks tema on naine ja mina olen tüdruk. Või kas ma olen tüdruk või ma ainult tundun endale tüdruk? Kogemuste teema võiks alati tuua, aga kuidas siis minust 4-5 aastat noorem inimene, kellel on seda va elukogemust nii 4-5 korda rohkem kui mul, on ikkagi tüdruk? Vanus ei ole ju kunagi olnud mingi kriteerium.
Kindel kriteerium võiks olla näiteks see, et kui sul on laps, oled naine, kui pole, siis tüdruk. Aga ei ole ju nii. Oled ju isegi näinud tüdrukuid, kellel on laps. Ei, muidugi on selliseid ka, keda vaatad et nüüd on laps ja hopsti ongi naine ka.
Selline kategooria on ka veel, keda praegu vaatad et jaa, temast saab kunagi naine N-iga, nö naiselikud tüdrukud. Aga miks nad siis juba praegu naised pole?
Blaahseeteemaajabsegijaonvistmõttetujailmalõputajaküllseenaineonimeliksõna.

Top 6 naiselauludest WMP abiga :
1. Genialistid - Tavaline naine
2. Jaan Tätte - Mees ja naine
3. Genialistid - Naine
4. Urmas Alender - Igavene naine
5. Tavares - More than a Woman
6. Minnie Riperton - Woman of Heart and Mind

Top 9 tüdrukulauludest WMP abiga :
1. Claire' s Birthday - Every Little Girl
2. Air - Cherry Blossom Girl
3. JääBoiler - Kaks tüdrukut
4. Olav Ehala - Tüdrukute laul
5. The Beatles - Girl
6. Air - Bathroom Girl
7. Ska Faktor - Isemoodi tüdruk
8. Air - Redhead Girl
9. Pia Fraus - Deep Purple Girl

Edetabelid on ikka vahvad. Ja kui palju valikuvõimalust. Parem ikka sügavlilla isemoodi kirsiõietüdruk kui tavaline naine.

Kommentaarid

lispet ütles …
sa võiksid veel õe- ja tütrelaulud ka üles otsida.
(was a son of the preacher man aaa aa. a krt, see on ju poeg. nähh)