Otse põhisisu juurde

Asjust, mis mulle eriti ja vägaväga meeldivad...

...ehk veel üks nimekiri.
  • nartsissid, maikellukesed, jasmiin, sirelid, tulbid - oma lõhna pärast; kaks viimast ka efekti pärast ( st kui neid paljupalju koos on)
  • silmad - palun võimalikult hallid aitäh (erandkorras võib ka sügavsinised)
  • prillid - eelmisega kaasnevalt, oleksin ma rikas, oleksin koledamat sorti prillipede. Praegu olen vahendite puudumise tõttu ilusamat sorti.
  • autot juhtivad inimesed - mitte nii, et sa ütled mulle, et sa oled autojuht, vaid nii, et sina ja mina istume autos ja sina sõidad ja mina vaatan, kuidas käed on rooli peal ja vahepeal üks käsi vahetab käiku ja üleüldiselt on sinu väljanägemine selline asjalik.Kurnjau.
  • käed - praegu tuli pähe, ilmselt on nii ja sellest tuleneb osaliselt ka eelmine punkt. Aga kas pole mõnedel inimestel siis nii ilusad käed, peaasjalikult käelabadest rääkides. Pikad sõrmed on ilusad, samas saab ka ilma. Sõrmeotsad on lihtsalt armsad: vaatad ja mõtled, et küll nad võivad ikka pehmed olla.
  • isad - noored isad loomulikult, aga sellest on juba räägitud. Pigem tõstaks esile siuksed keskealised isad, kes võivad noore inimese jaoks üsna vanad olla, aga on veel päris kabedad ja mõnusa suhtumisega (kodanik LA isa on siinkohal suurepäraseks näiteks)
  • vanade ja uute raamatute lõhn - mõnede uute lõhn küll ei meeldi, mingi vale kõrvallõhn on juures
  • ilusad pildid - kõlab eriti lihtsakoeliselt, aga ilusad pildid paberkujul on nii ehtsad.Nups.
  • kindlasti pole see kõik, aga praegu aitab küll

Kommentaarid