Otse põhisisu juurde

Ettevaatust, nostalgiapostitus!

Eks tule ikka ette Youtube'i külastamist, kus üks klikk viib teiseni ja Mr. Happyman Kalle Kuke & Astrani. Siin tilluke nimekiri artistidest, keda kunagi (peaasjalikult 90ndatel ja selle sajandi esimestel aastatel) kuulatud sai.

Savage Garden - kui suure osa järgneva kohta võib öelda, et pole just kvaliteetmuss (ja kuidas ma midagi sellist üldse kuulata sain), siis Savage Gardenit (nii kaua kui ta veel SG oli) mina kunagi halvaks bändiks ei tunnista. "Affirmation", "The animal song", "Crash and burn" ja "Truly madly deeply" võivad vabalt ka 2011. aastal teemaks tulla. (Ometi oskas keegi laulusõnu kirjutada.)

Whitney Houston "I will always love you"- maitea, mis mingil 8-9aastasel imalromantilisusega ühist on, aga ohhohhoo, kus mulle meeldis.

Ace of Base - laulsin nende laule kaasa ise sõnagi inglise keelt oskamata. Hullult äge muss oli. "All that she wants" ja "The sign" näiteks.

2 Quick Start - "Naerata" oli umbes tol Whitney Houstoni perioodil väga oluline lugu, kuigi bändi nime õigesti välja kirjutada oli jube raske (loe: ikka veel ei osanud inglise keelt).

Jam - kõige esimene kassett, mis meil üldse oli, sisaldas ühte Jami lugu. Ja veel üks kassett, kus oli terve üks pool. "Tants, mida tantsisime" näiteks. Ega ei saa praegu aru.

Kadi Toom - lihtsalt sellepärast, et praegu leidsin jupikese laulust "Meeletu" YouTube'ist.

Spice Girls - mina olin Baby, paljud olid ma arvan. Spice Girlsil oli tegelikult mitu lugu, mida praegu ka veel vahepeal kuulan, sest ei ole üldse halvad lood.

Best B4 - "Ma armastan luuserit" muidugi, aga miks mitte ka vähemtuntud "Suveöö tuliseid tundeid toidab". Need aukudega kostüümid olid muidugi röögatud, aga nagu näha täitsid oma eesmärki.

Rumal Noorkuu - võib endiselt öelda, et pole ei enne ega pärast Rumalat Noorkuud midagi nõndamoodi fännatud. Ehk ongi hea, et tol ajal internet veel ei vohanud, oleks asi veel hullem olnud. Mingil väheteadvustatud moel on RN ehk seotud ka sellega, et nüüd Tartus olen. Siin "Jamaica hällilaul", millest asi alguse sai.

6-pack - pidi meeldima, sest seal oli kaks Rumala Noorkuu liiget. "Seest läeb hing" (Merilin, vaata kindlasti, täiuslik taani talupoeg on). Kui naerukrampidesse ei sure, vaatan ise ka teinekordki seda videot.

Westlife - väga hea moosinäovalik ja millised emotsioonid.

Backstreet Boys - poistebändide klassika. "As long as you love me" esimesed sekundid on alati lihtsalt awww.

Robyn - "Show me love"'i mängis raadio Uuno väga palju ja mina oskasin juba täitsa õigete sõnadega kaasa laulda.

S club 7 - täitis oma eesmärki päris hästi. Minu lemmik oli "Reach", sest seda tuli "Bring it all back"'iga võrreldes palju harvemini TV 1 soovisaatest näiteks.

Nancy - üks esimesi eriti ägedaid lauljaid Eestis. Mina käisin veel algklassides.

Click OK - aah, eesti muusika kuldsed 90ndad. "Võta traksid ja pista boilerisse" jms.

Up'n'down - väga varane värk. 1995? "Unenägu" on küll selline lugu, mida praegu enam eriti kuulata ei kannata. Klopib liialt.

Hovery Covery - "Võõra linna tuled" oli minu lemmik, nagu ka end Hovery Erikuks nimetanud laulja.

Code One "On küll hilja" - ma arvan, et üks suurimaid eestikeelseid hitte üldse. Ja see noor Koit Toome...

George Michael - veidi kummaline siin nimekirjas, aga nii on. Kärab endiselt suurepäraselt. "Spinning the wheel" kammib mõnusalt.

Nimekiri, loomulikult, on väga ebatäielik, ja blogger (või kogu see Google'i automaatselt igale poole logiv süsteem for that matter), Janar oled.

Kommentaarid

meRilin K ütles …
No näed.. ma siin just allusin su agitatsioonile ja hullasin Music Challenge'iga, mis jällegi tekitas tahtmise Youtube'i kolama minna, et teatavaid lugusid pikemalt kui 2 sekundit kuulata.
Päris taani talupoega silmas ei pidanud, aga aitäh "lol of the Day" eest ikkagi. Peab mööndma, et selle hingeseestminemise "koreograafia" on ikka liiga viimase peal ;=)

Muide, too punast värvi kasett (nime absoluutselt enam ei mäleta) sai ju Unenäo pärast üsna ribadeks kuulatud..
meRilin K ütles …
Äkki oli mingi kevadhitt 94? 95?
miskipärast tahaks 94 pakkuda pigem..
Truffe ütles …
Ma tean! See on nii raske. Ühest küljest on hullult hea laul ja tahaks pikemalt kuulata, teisalt on vaja väga kiiresti ära vajutada, et rohkem punkte jookseks.

Jap, põnev koreograafia. Ma ütleksin, et ei lähtunud just eriti loo sisust, tüübid mingi irvitasid täiega seal.

Eesti Hitt 4 oli see punane. Mingi lamp naise pilt oli peal veel. Paneks ka 1994. A-poole 2. lugu oli Jami "Lahkumispidu" ja "Unenägu" võis mingi A-poole 7. olla äkki..
Mailit ütles …
Olime vist eile sinuga samal lainepikkusel, sest ka mina olin eile täiega üheksakümnendates. Nimelt sõitsin eile Tõrvast Võrru ja panin ühe oma kunagi kirjutatud plaadi peale ja kus seal seda nostalgiat alles leidus! Muidugi kaasnesid autosõiduga ka minu lood Artole sellest, mis siis vastavate lugudega nende hiilgeajast meenus ja õudselt mõnus tunne oli.
Muide, ka mulle meenub Jamist esimesena "Tants, mida tantsisime" - meenub see, kui olin umbes kümneaastane, õel oli see lugu ja ta muudkui keris seda algusest peale käima ja meie muudkui õppisime niiviisi sõnu pähe - võin praegugi laulda "Tants, mida tantsisime, ei kordu kunagi, laul, mida laulsime, ei kõla enam uuesti ..." :)
Sul oli seal mitmeid teisigi nimesid, mis ka minul too aeg loomulikult lemmikute hulka kuulusid, aga no kes oleks arvanud, et sina ja Hovery Eric :P :P
Truffe ütles …
Jah, see Hovery Eriku teema paneb mind mõtlema, et ma vist olin mingis udus 90ndatel. Arusaamatu...aga peaks vist rõõmus olema, et on lugu, mida rääkida ;)
Mailit ütles …
Seda kindlasti. Nii armas ju. :)