Otse põhisisu juurde

Miks sina kinos käid?

Mina käisin eile näiteks sellepärast, et see oli hea jahe koht. Eks ole ju teada, et ka tavapärase ilmaga tuleb kinno minnes sall kaasa võtta, seal alati tuul puhub.

Vaatasin filmi "Kuumad suveööd". Intrigeeriv pealkiri ja väga sobiv ka. Filmi tegevus toimus nimelt kohas, kus oli parajasti käimas viimase 68 aasta kuumim suvi. Aga see, mulle tundub, oli ainult ütlemise pärast nii- mina näiteks küll ei käiks pikkade teksadega, kui õues on 34 kraadi sooja, nemad seal muudkui käisid.

Sisu mõttes oli noorsoolugu. Noormees saadetakse peale isa surma teise keskkonna mõttes suveks tädi juurde, seal satub ta pooljuhuslikult narkoäriga tegelema ja oma narkoärikast sõbra õega kurameerima. Jah, ma kasutasin seda sõna. 

Süngem kui mõni noortekas muidugi, aga stiili mõttes mitte nii ameerika kui mõned.

Tegevus toimus aastal 1991. Oh, vaatamise ajal ma ei mõelnudki selle peale, aga seal mingid sündmused toimusidki näiteks 20.augustil 1991, oli kuupäevaliselt välja toodud.

Muusika oli lahe, Roxette'ist David Bowie'ni. Või lõputiitrite laul "True love will find you in the end" orkestrilt Crybaby.


Aga. Peamine põhjus, miks ma siia kirjutan. Et ise meelde jätta, et peategelast mänginud Timothée Chalamet nägi välja nagu minu valvenäitleja Matthew Goode miinus kusagil 20 eluaastat. Ahaa, sama tüüp mängis filmis "Call me by your name", mida ma polegi veel vaadanud.

Ma saan aru jah, et siin nad ei näe eriti sarnased välja, aga proovi
leida häid pilte, kust oleks aru saada. 

Kommentaarid