Otse põhisisu juurde

Top 20: Eesti Laul 2009-2017

Veel enne kui Eesti Laulu trall pihta hakkab, vaatasin vanu Eesti Laulu lugusid, so 2009-2017. Tegin pisukese tabeli.
Kõik võitjad on välja jäetud. Välja on jäetud ka laulud, millest nimele peale vaadates mõni jupp  kohe meelde ei tule- järelikult pole ajahambale vastu pidav meeldejäävuse aste.

20. Meisterjaan - Parmupillihullus (2016)
Mind ei aja just paljud asjad naerma, nii et tegelt mul suva, kas ta mõtleb seda tõsiselt või kuidas, mina muhelen.

19. Kali Briis Band - Idiot (2015)
Pigem selline lõbus. Ja see, kui bassimees laulab, on meeldiv vahejuhtum.

18. Marten Kuningas ja Mahavok - Oota mind veel (2010)
Vanakool.

17. Daniel Levi - Burning Lights (2015)
Sihuke korralik aus laul.

16. Lenna - Mina jään (2012)
Mulle väga dramaatilised ballaadid meeldivad (need, mis suudavad mitteilased olla).

15. Super Hot Cosmos Blues Band - Maybe-maybe (2014)
Peamiselt kõige ägedama meeleoluga laul. Ja see laulja on samas kategoorias näiteks Kostja Tsõbulevskiga, kes mulle mingil imelikul tasandil väga meeldib. (Vist on see, et mulle meeldib teda vaadata. Ilma mingite tagamõteteta. Lihtsalt huvitav on.)

14. Mick Pedaja - Seis (2016)
Iga laul, kus on lause võtan kätte ja keerutan saba, peab ju ometi tabelisse saama. Õhulisuse eest lisapunktid.

13. Elephants From Neptune- Unriddle Me (2015)
Lahedad elevandid, sihukesed ausad, nagu täitsa siiralt usuvad, et nad ongi ägedad rokivennad ja siis ongi.

12. Outloudz - I wanna meet Bob Dylan (2011)
Kui palju üldse keegi teab selle laulu sõnu peale old and grey? Aga see on kohe sihuke vaikne lugu, kus midagi ei sega.

11. Chalice - Nelikümmend (2009)
Oh, Chalice ja aknad.

10. Daniel Levi - All I need (2017)

9. Cartoon - Immortality (2016)
Endiselt reklaamin seda versiooni, kus J.Järvesaar seda Oasise häälega ise laulab. Kas mitte K. Aaslaid ei öelnud hiljuti isegi kusagil, et see laul oli liiga suur tükk talle.

8. Laura - Supersonic (2016)
Ma tõesti arvan, et see on Lõhmusel üks viimaste aastate parimaid üllitisi, väga selline... käimatõmbav. Ühtlasi ju see laul, mille kohta ütleja saab öelda et no see ju ikka viimaseks poleks jäänud. 

7. Tenfold Rabbit- Oblivion (2012)
Kammib meeldivalt ära.

6. Ivo Linna - Suur loterii (2017)
See on mul ühes Spotify playlistis, mis on suhteliselt üllatav, sest ma oleks rohkem oodanud, et "Julge laul" või mõni muu noore Ivo laul satub sinna. Ja see, et vana vaksal ei olegi raudteejaam, on hea teadmine.

5. Go Away Bird - Sally (2016)
Sihuke üleni cool - kähedahäälne laulja ja dramaatiline kitarr.

4. Robin Juhkental & The Big Bangers - Troubles (2015)
Tead seda tüüpi, kelle puhul tundub, et ta ei pea isegi üritama, ja juba kukub stiiliselt välja? Ma ka tean.

3. Orelipoiss - Valss (2011)
Trololololo, Orelipoiss, sa oled ka 7 aastat hiljem terav kriit.

2. Lenna Kuurmaa - Rapunzel (2010)
Ikka veel Lenna parimaid laule

1. I Wear* Experiment - Patience (2016)
Siin on hea energia, ma ikka veel kuulan seda.

Boonus 1: 3 laulu Eesti Laulult, mis mind on ärritanud

Victoria- Baby had you (Vast enamik inimesi ei mäletagi sellist.)
Bluestocking - Kordumatu (See oli see laul, kus mingid kiisumiisud ja nummikiisud sõnades olid.)
Elisa Kolk - Superlove (Ma ei saanud sisust aru vist.)

Boonus 2: Tore laul aastast, kus polnud veel Eesti Laulu
Rolf Roosalu - One on One 
Video on hirnumiskursused ja see laul tegelt ka mulle väga meeldib.


Kommentaarid