Otse põhisisu juurde

Kas päris ABBAt ei tulegi?

Siit tuleb minu eurotop. Aga veel parem kui 1.koht on rootslaste huumor. (Nagu ütles hea kaasvaataja: esimene kord, kui ei tahtnudki vahepalade ajal WC-sse minna.) Marko see-eest tundus kuidagi vormist väljas olevat. Eks ole temalgi paremaid ja halvemaid päevi.

Aga. Top 10. Sulgudes on võistlusel saadud koht.

10. Belgia (12.)
Roberto Bellarosa - Love kills
Tema aitas tabelisse asjaolu, et see laul mul eilse päeva jooksul korduvalt kummitas. Ka oskus.

9. Soome (24.)
Krista Siegfrids - Marry me
Riietus ja lavashow ikka üsna maitsetu, aga catchy tune. 

8. Kreeka (6.)
Koza Mostra feat. Agathon Iakovidis - Alcohol is free
Nagu varasematestki aastatest teada, on kreeklastel huumorimeelt.

7. Taani (1.)
Emmelie de Forest - Only teardrops
Sellel võistlusel parimate hulgas, tegelikult üsna tavaline laul.

6. Island (17.)
 Eyþór - Ég á líf
Marko ütles, et see laul on Islandil väga populaarne ja ma saan aru miks. See kohe on selline islandilik lugu. Kuivõrd mina pole islandlane, siis mul ta päris esimene pole, aga igati korralik lugulaul sellegipoolest.

5. Malta (8.)
Gianluca Bezzina - Tomorrow
Ma tean mõnesid situatsioone, kus tahaks seda laulu kuulata. Ja ikka erakordselt rõõmus poiss!

4. Ungari (10.)
ByeAlex - Kedvesem
Selle laulja ülepingutatud hipsterlust ei taha väga vaadata. Aga. Laul sobib suurepäraselt enda mõnusalt tundmise taustaks. Ja mulle meeldib natuke pudikeelsena mõjuva ungari keele kõla.

3. Holland (9.)
Anouk - Birds
Lahedalt dramaatilise kõlaga. Ja üldse.

2. Norra (4.)
Margaret Berger - I feed you my love
Ma tegelikult ei saa päris hästi aru, miks see lugu ei võitnud. Mitte sellepärast, et mulle meeldib või midagi, aga üldiselt ka tundub, et laul on populaarmuusika valdkonnas suhteliselt kümnesse. Oh well.

1. Itaalia (7.)
Marco Mengoni - L'Essenziale
Tunnetega ei vaielda. Ma siis ei vaidle enda omadega.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Hea on näha, et sinu minust nii erineva muusikamaitse juures on selles esikümnes ka mõni minu lemmikuks olnud lauludest. Eesti andis Venemaale 12, miks sulle see lugu ei istunud?
Truffe ütles …
Einoh, ega ta väga halb polnud, selline normaalne. Võib-olla natuke liiga läila tekst. Aga laulja mulle küll meeldis.
Mailit ütles …
Mu meelest oli see tekst just selline Eurovisioonile sobiv, et poleks sõdu, kõik oleks omavahel sõbrad jne ...