Otse põhisisu juurde

Minu päralt on ilus ilm

  • Juba mitu aastat otsin, et ehk on "Nimed marmortahvlil" muusika kusagil plaadil välja antud, aga mitte ei ole. Tahaks. Äkki nüüd tuleb see eilne lugu vähemalt YouTube'i.
  • Korduv tähelepanek on seegi, kuidas need väiksed poisid ja tüdrukud, kes dirigentidele/heliloojatele/sõnaseppadele lilli viivad, tunnevad ennast nähtavalt ebamugavalt, kui lillesaaja neid kallistada tahab. Mõlemapoolselt arusaadav käitumine.
  • Märt Agu, sul on minu isiklik luba olla just selline nagu sa oled. (Sest minu isiklik luba on ju tohutult väärt.)
  • Neidudekooridel on ikka kõige ilusamad laulud ja nende hulgast pärineb see, mis kummitama jääb (vrdl "Tähistaeva killuke lõikab ründepilve pooleks" / "On leebe tuul süütamas tähtede südameid")
  • Tauno Aints, sa meeldisid mulle juba Genialistides.
  • Siim Aimla, sa meeldisid mulle juba... ammu.
  • Laulupidu on patsisõbra paradiis- väga palju ilusate ja erinevate patsidega piigasid oli näha.
  • Kas Ants Üleoja ongi laulupidu?
  • Ülimalt olulise info rubriik: See "Klassi" sarjas ratastooliga poissi mänginud noormees oli laulmas. Mulle meeldis teda näha st.
  • "Liivimaa pastoraal"!
  • Juba eelmisel laulupeol mind huvitas, kas president ka lainet kaasa tegi. Seekord nägin pildi pealt, et tegi küll.
  • Vihma ei hakanudki sadama.

Kommentaarid