Otse põhisisu juurde

...

Tundub nagu oleks seda varem öelnud, aga ütlen korra veel, et kui ma saaks kusagil laulus teha nii madalat häält, mida mul tegelikult pole, siis tahaksin Ehala "Kodulaulus" bassi laulda.

Kontserti näidatakse siit (esimeses osas rohkem uuemaid/võõramaid? laule, teises vanad tuttavad).

Kommentaarid

Mailit ütles …
Naljakas, ma just eile või üleeile mõtlesin selle peale, et kunagi laulustuudios olin mõnes laulus II alt. Meenub näiteks see, kui laulsime Liisiga "Öölaulu" ja "Helisevast muusikast" nunnade "Alleluiat" :). Aga nii laulustuudio kui ka teised lauluõpetajad leidsid, et mu hääle värv vastab II sopranile. Aga uhke tunne oli küll, et suudan laulda vajadusel väga madalalt ja ka väga kõrgelt, sest oli kordi, kui oli vajadus ka I soprani toetuseks olla.
Truffe ütles …
Tjaa, see on hästi :) Mulle öeldi kohe alguses ära, et ei minu häälekene eriti kuhugi ulatu :D
Mailit ütles …
Anyway...kui palju sa praegu laulud? :P
Truffe ütles …
Praegu laulan peamiselt ainult laule, mis kummitavad :P
meRilin K ütles …
Vitsalaulu alumist häält võiks ka laulda
Truffe ütles …
Alumist nagu millist siis?