Otse põhisisu juurde

+15.9

So...here's an old topic. Every time I see it I just can't not say anything about it. Who are the parents who buy their children toy guns, why do they buy them and how exactly is that ok? Yes, I know, girls play home and boys play war (yeah, right) but how about not encouraging them to play war with weapons that look real. Not gonna get into psychology here since I don't really know that much about it. But I do agree it can't be all that good to a child's mind.

In addition to that, for me personally it's also just very creepy to walk on a street and suddenly see a kid carrying a gun. Am I supposed to think it's not real just because a child is holding it? Well, maybe I am paranoid..

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
No eks ole! Ja siis see teiste inimeste/elusolendite pihta sihtimine!. Olen minagi õhupüssiga tühja vees hulpivat õllepudelit lasknud, aga mulle kohe üldse ei meeldi see sõprade pihta kõmmutamine. Mulle, muide, ei meeldi palju asju nagu ma viimasel ajal avastanud olen...
T.

Teemaväliselt annan teada, et mu sõrmed sügelevad ühe kaardimängu järele. (või järgi?)
Truffe ütles …
Tere tulemast klubisse! Ei tea, kas ta just parim klubi nüüd on, kuhu kuuluda, kuid siiski.

Kaardimäng on hea, väga hea :) Ma paneks ka "järele", a mine sa tea kumb õige on.
Anonüümne ütles …
Oo mina ka, mina ka!!

Mari soovib ka mängida.
Truffe ütles …
"Mängmängmäng, see on väikese inimese töö.." tuli meelde praegu see laul :)