Otse põhisisu juurde

Sooja on 14 kraadi

Alustuseks pean ma ütlema, et Truffe kirjanurk selle lehe ülaosas pole juba ammu nii roheline tundunud kui praegu. Võib-olla sellepärast, et päike paistab peale.
Ja just nüüdsama kirjutamise ajal praegu juhtus üks õige kummaline asi. Vaatasin siis, et paneks mingit laulu mängima ja suundusin nende laulude juurde, mis pole kusagil kaustas, vaid niisama mingid laulud kusagilt saadud. Ühtäkki hakkab minu silma laul nimega "Coconut", mis on kummaline, kuivõrd olen seda üsna palju kuulnud küll, aga mitte oma arvutist. Enda teada ma ei teadnudki seda laulu, enne kui sealt kellegi teise arvutist kuulsin. Aga nüüd vaadates, et see on "Reservoir Dogs"'i filmist pärit, kargab pähe küll, et LR selle ükskord saatis (Hehee, LR nagu Loomingu Raamatukogu, läheb kokku küll:) ja see oli nii ammu enne, kui ma päriselt sellest laulust teadlikuks sain. Kuigi ma tollel esimesel saatmise korral teda ka ju ometi kuulasin. 4.september 2008.
Jaah, näed, läkski täitsa huvitavalt nüüd. Mõtlesin, et võiks midagi kirjutada siia, aga õieti nagu midagi polnud öelda tegelt ja siis keset kirjutamist kargas see laululugu ette. Hundid söönud, lambad terved ma ütleks. Kuigi pole päris kindel, kes praegu hundid ja kes lambad on.
Hommikul kell 8 sain sõnumi, mis midagi Hiiumaast pajatas, ja olin päris lähedal sellele, et hakata õõtsuvast praamist unenägu nägema. Siis poleks hundidki söönud lammastest rääkimata.
Õige naljakas, et praegu panin järgmise laulu käima ja seal räägib sellest, kuidas paadiga Hiinasse sõideti. Hiina-Hiiumaa, paat-praam...Asjad on nimelt sedasi, et ma istun siin suure akna ja rõduukse juures, päike paistab pähe.

Kommentaarid