Otse põhisisu juurde

Esimene

Siin ma olengi!
Ega mu elus just suurt toimu, aga kirjutada mulle meeldib:)
Viimased paar päeva olen ma kõvasti lebotanud, aga olgem ausad, ega E Eesti keskajas just muud tahtmist ei tekita.Ilm on ka nõnda nõmedaks läinud, mingi hull vesi on väljas.
Aga - viimased päevad on mulle kirjanduse valdkonnas väga harivad olnud ja on taaskord tekitanud mõtteid sellest, miks ma küll õigel ajal teatavat ankeeti täites sinna "kirjandus ja rahvaluule" ei mõistnud kirjutada. Nii tore oleks olla aasta läbi Underist, Visnapuust ja Viidingust küntud:) Samas eks seal ole alati parem, kus mind pole.
Aeg-ajalt mulle meeldib ühikas elades sellistel inimestel külas käia, kes päris oma kodus elavad. Mõnus on kohe vaadata punaseid köögitoole ja suuri raamaturiiuleid, mis ongi just seal oma õiges kohas. Mugav konservatiiv olen:)

Kommentaarid